Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av dora
#1189522
ska läsa :D
Användarens profilbild
Av Monique29
#1189714
Hoppas nu många nya snappar upp detta :wink: :D
Användarens profilbild
Av Molinia
#1189832
Monique29 skrev:Hoppas nu många nya snappar upp detta :wink: :D
Av kommentarerna att döma verkar det tyvärr finnas en rädsla för att skapa "övertrygga" barn, vad nu det skulle vara. Kan man vara för trygg? Vilka negativa effekter skulle det ge, månntro?
Användarens profilbild
Av Samuels mamma
#1189861
Kommentarerna försökte jag undvika men råkade faktiskt läsa just den om "övertrygga" barn. Nu har jag bestämt mig en gång för alla att aldrig läsa folks åsikter någon annanstans än på ställen där jag vet att de är vettiga (läs sjalbarn).
Av butterfly
#1189876
Oh tack för påminnelsen! :D Visste hon skulle vara med men inte exakt när.
Av anna m
#1189891
tass
Användarens profilbild
Av Monique29
#1190447
Är det bara jag eller får ni också kastat titt som tätt att
"akta så du inte blir en curlingförälder".
Behöver inte göra mycket utan att lyfta upp ledset barn eller prata med flickan om nått händer så för man höra det :(
Av anna m
#1190462
Monique29 skrev:Är det bara jag eller får ni också kastat titt som tätt att
"akta så du inte blir en curlingförälder".
Behöver inte göra mycket utan att lyfta upp ledset barn eller prata med flickan om nått händer så för man höra det :(
Jo såna som inte känner mig så väl gör misstaget ibland att antyda det, men det händer bara en gång :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Monique29
#1190495
anna m skrev:
Monique29 skrev:Är det bara jag eller får ni också kastat titt som tätt att
"akta så du inte blir en curlingförälder".
Behöver inte göra mycket utan att lyfta upp ledset barn eller prata med flickan om nått händer så för man höra det :(
Jo såna som inte känner mig så väl gör misstaget ibland att antyda det, men det händer bara en gång :mrgreen:
haha gott! :lol:

Jag har själv börjat beställa organ[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?