Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
#3564
Vad skumt, Moby wrap fick bättre betyg för tyget än både hug-a-bub och bundlern. Jättekonstigt, Mobyn blir ju vågig i tyget efter bara en tvätt medans hug-a-bub håller en väldigt hög kvalite. Även bundlertyget kändes som att det är av lite högre kvalite än bundlern, tycker jag.
Kanske menar de att Mobyn är mer prisvärd då?
Användarens profilbild
Av Louise
#3569
Kul att läsa men jag tror nog att man ska ta testet med en nypa salt.

"Obviously, you can see that we rate the slings we sell the highest. This is not because we happen to sell them but because we choose to sell the best on the market."

Mmm, så kan man ju se det... :roll:
Användarens profilbild
Av Helena
#3577
Louise skrev:Kul att läsa men jag tror nog att man ska ta testet med en nypa salt.

"Obviously, you can see that we rate the slings we sell the highest. This is not because we happen to sell them but because we choose to sell the best on the market."

Mmm, så kan man ju se det... :roll:
Ja de är skojiga. Fast jag gillade det där med att man måste vara gymnast för att knyta med en trikåsjal på ryggen, för det tycker jag att man måste vara, har aldrig lyckats med det, och tänker banne mig inte försöka heller igen, nu när jag har en vävd istället.

Förresten hur bred är Babylonia? Nu när jag surfat omkring på tyskspråkiga sidor pga allas vår Hoppediz-hysteri här inne, har jag hittat en jätte dyr schweizisk sjal, Lana, som är 80 centimeter bred, den skulle tydligen vara speciellt bra för ryggknytningar pga av sin bredd.
Användarens profilbild
Av Alven
#3579
Alexandra skrev:Jättekonstigt, Mobyn blir ju vågig i tyget efter bara en tvätt medans hug-a-bub håller en väldigt hög kvalite....Kanske menar de att Mobyn är mer prisvärd då?
Kanske det, Mobyn är ju billig och bra. Men jag tycker inte att det är en nackdel att den blir vågig, den är ju slät när man knytit på sig den? Eller krymper inte de andra trikåsjalarna som Mobyn gör?
Av Alexandra
#3588
Trikåsjalarna fick ju överlag inga toppbetyg, detta trots att tex hug-a-bub lovordas av de flesta som provat den, även Mobyn och Bundlern verkar folk vara jättenöjda med. Och de flesta verkar vara överens om att bästa sjalen till en liten spädis är en trikåsjal.
Av Alexandra
#3589
Alven skrev:Men jag tycker inte att det är en nackdel att den blir vågig, den är ju slät när man knytit på sig den? Eller krymper inte de andra trikåsjalarna som Mobyn gör?
Nä, mig stör det inte heller att den blir lite vågig, det har egentligen ingen betydelse. Tycker oxå Mobyn är bra och prisvärd, jag gillar den.
Men de babu´s jag sett har inte krympt så, och inte hug-a-bub heller.
Användarens profilbild
Av Helena
#3604
Alexandra skrev:Trikåsjalarna fick ju överlag inga toppbetyg, detta trots att tex hug-a-bub lovordas av de flesta som provat den, även Mobyn och Bundlern verkar folk vara jättenöjda med. Och de flesta verkar vara överens om att bästa sjalen till en liten spädis är en trikåsjal.
När man tittar på vad de säljer på hemsidan så är det ju enbart vävda sjalar, så de kanske vill satsa på sådant som håller hur länge som helst, och då menar de kanske att en trikåsjal inte håller måttet när man inte kan använda den så länge och att den kanske inte håller till flera barn.
De kanske bara bad folk att vara med i testet som är oerhört kvalitetsmedvetna och som har deras syn på kvalitet.
Sen säljer de ju också joggingvagnar av någon anledning.

Hmm det var kanske inte den allra mest objektiva undersökningen som jag råkade hitta, vi kanske kan hitta lite fler sådana här jämförelser.

Nu går jag ju omkring och fingrar på min Girasol "firm, almost too firm" hette det om Girasolen, och den kanske är lite mindre stretchig än min Storchenwiege när jag känner på den. Fast jag har den ju bara till höft-x så det gör ju inget.
Användarens profilbild
Av Louise
#3704
Helena skrev: Förresten hur bred är Babylonia? Nu när jag surfat omkring på tyskspråkiga sidor pga allas vår Hoppediz-hysteri här inne, har jag hittat en jätte dyr schweizisk sjal, Lana, som är 80 centimeter bred, den skulle tydligen vara speciellt bra för ryggknytningar pga av sin bredd.
Hej Helena,

Nu är jag tillbaks efter flera dagars bredbandstrul :evil:

Jag har mätt Babylonian och den är 74 cm okrympt, då sträcker jag inte alls. Min använda, tvättad i 60 grader fick jag till 70 cm, samma sak där, jag sträckte inte.
Användarens profilbild
Av Danca
#19004
Syntes faktisk det var bemærkelsesværdigt at ikke Didy blev bedst i test, det plejer den at være.
Ja selv om testen ikke er objektiv for den mig til attænke at jeg måske skal have en Storche..... :D

Danca

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?