Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gaya
#38162
Nä precis, även de som tycker att det verkar hel mysigt, bra osv behöver inte vara intresserade. När man själv har hittat något så BRA så vill man ju gärna dela med sig men man sk anog var alite lyhörd på vem som vill höra och vem som inte vill. 8) Man kan nog spara sig lite energi på det viset.

Det ligger väl oftast psykiska försvar av något slag bakom när man avfärdar innan man lysstnar tror jag... Försvar för olika delar av "jaget"...tex självkänsla & samvete...

Jag tycker nog ändå att det är ganska jobbigt att höra på vissa människors väldigt bestämda åsikter gällandes väldigt vesäntliga delar i barn uppfostran, utan att de verkar ha tänkt till minsta lilla bakom. Det kan juh vara beslut de gör som är väldigt avgörande i hur den här lilla människan kommer att bli. Som sagt så tycker jag absolut inte att alla behöver ta samma beslut som jag men hur kan man INTE tänka till när det gäller ens barn?! Jag tänker lite som så att om man INTE har en bestämd uppfattning om varför man gör något så har man inte valt det själv. Fasst....ja... som den här personen vi pratade om tidigare så har juh faktiskt hennes mamma (eller nån)sagt till henne att det faktiskt inte är bra att bära barn. Så hon känner nog absolut att hon har en anledning att inte bära även om hon inte vet varför det inte skulle vara bra. Jag menar att hon känner nog att hon har valt det själv... åh jag kan inte riktigt förklara hur jag menar här känner jag...
Jag tycker att man ska vara klar på varför man gör något på en annan nivå än vad den här bruttan är (enligt mig) . Annars är det (enligt mig) samhället som har tagit besluten och man själv simmar bara med den breda strömmen utan att varken se åt avstickaren åt höger eller den till vänster eftersom att det är den breda strömmen som måste leda till rätt håll. Hoppas ni förstår min liknelse.
Användarens profilbild
Av Flurstina
#81893
Hörde samma kommentar från min svärmor i helgen. Hon sjönk några pinnhål...
Användarens profilbild
Av Kotten
#84122
Det är egentligen ganska kul, att folk tror att man "kan bära sina barn för mycket". Man kan ju undra över vilka konsekvenser de tycker sig se av detta bärande... Femtonåriga killar som klänger på sina mammor? Våld och misär? Mjäll? Dåligt väder?

Ja det vore festligt att få höra vad de säger. Hihi.

Ha en fin helg alla glada sjalare!
Användarens profilbild
Av SoFaD
#84172
jag fick en fråga på öppnis en dag, "använder du aldrig vagn eller?". "jo ibland svarade jag. men absolut inte om jag ska gå en kortis" som till öppnis eller till mina föräldrar, det är 200m till båda ställen.
fast alla på vårt öppnis har sina babybjörn-selar.... så det är väl knappt nåt att diskutera med dem... (flåt ni som har såna! :oops: )
men det är en tjej som är lite avis på min babybundler har hon sagt. får se vad hon säger när jag kommer med min inka som snart ska inhandlas ;-) kanske jag kan frälsa henne :-D
Användarens profilbild
Av Josefin
#132940
Får ofta höra att Ivan är så lugn o så snäll... Gärna SAMTIDIGT som han sitter i sjalen (eller Ergon om han är hos pappa) och börjar nästan bli irriterad på att nästan ingen kopplar ihop orsak o verkan... Ivan är faktiskt inte ett dugg lugn "av sig själv" (hans föräldrar är också lättstressade o nervösa hähä, så det vore naivt att begära ngt annat av honom). Han har alltid avskytt att vara för sig själv, accepterade inte vagnen förrän i 6-månadersåldern (man kunde använda den IBLAND innan, om han hade en bra dag) . Han är lugn FÖR ATT han får mycket närhet. Men jag tror att den tiden kommer när folk börjar haja...
Användarens profilbild
Av MOE
#146731
Flurstina skrev:Hörde samma kommentar från min svärmor i helgen. Hon sjönk några pinnhål...
Ibland tror jag bara att de är avundsjuka, helst vill de kanske bära eller gosa själva. :roll:
Användarens profilbild
Av Jofimiel
#188649
den något inte i mina ögon så klyftig AW förespråkar....

Bära gör man BARA i transportsyfte! *basta*


:hmm:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?