Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av vanja77
#26737
Har ett litet problem angående min menskopp som jag har försökt söka runt efter svar på nätet
tänkte till sist att eftersom det ändå finns fler som har sådana här kanske jag kunde höra mig för med er.
nåja nog bladdrat och till själva frågan,

Hur offta är det igentligen "normalt" att man måste byta??
just nu idag har jag i snitt tömt min 1ggr/timme för att den svämmar över

det känns rätt mycket ...eller?? är det någon annan som har likadant? :oops:
Användarens profilbild
Av Alven
#26749
Oj! det var mycket! Jag får tömma min 3 ggr/dag de första två dagarna, därefter morgon och kväll.
Användarens profilbild
Av trollmamma
#26775
Jag är ju lite sånn att jag hellre tömmer oftare än sällan så var gång jag går på toa typ !
Men jag har ändast en natt blött så det varit riktigt mycket i koppen jag har en The Keeper i rå gummi B jag vet inte om din är mindre??

Oftast sägs det att man blöder ½ - 1 dl per gång men du kan tillhöra dem som har rikligare än så!!!
Användarens profilbild
Av vanja77
#26874
min rymmer enligt markeringen ca 15-20 ml och jag tömmer den nog utan att överdriva ca 10 ggr/dygn om inte mer så dom första två-tre dygnen blöder jag nog minst 1,5 dl/dygn

jag skall nog kolla detta med mvc sköterskan
Användarens profilbild
Av Alex
#28015
Jag skulle bara behöva tömma den varannan dag, typ. Fast det gör jag givetvis inte. :roll: Tur för mig. Ja, det verkar lite mycket, det där.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?