Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av dora
#290041
Å, jag vet inte var jag läste det, men det ska finnas en svensk översättning av boken... alltså som går att maila... (The Continuum Concept av Jean Liedloff) Kontiuumbegreppet. Någon som har den i mailbart format och som skulle vilja dela med sig??? Hade varit jättejättetacksam! :urule:
Användarens profilbild
Av naimiez
#290343
Också intresserad isåfall....har svårt med engelskan den....konstigt nog :oops: har aldrig svårt för engelska annars....
Användarens profilbild
Av Veronikak
#291181
Ja, jag har den. Hur mailar man er då?
Användarens profilbild
Av beccas12
#291216
Veronikak skrev:Ja, jag har den. Hur mailar man er då?
ÅÅÅ jag med!!!! rs "snabel-a" ipsoma "punkt" se skulle vara HUR tacksam som helst!!!
Av dora
#291231
Veronikak skrev:Ja, jag har den. Hur mailar man er då?
tack snälla, men själv jag har precis fått den av en annan!!!
Användarens profilbild
Av naimiez
#291257
Veronikak skrev:Ja, jag har den. Hur mailar man er då?
Tack!
Senast redigerad av naimiez den mån aug 07, 2006 18:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av beccas12
#292251
Veronika! är du med i TCC forumet??
Användarens profilbild
Av Veronikak
#294604
beccas12 skrev:Veronika! är du med i TCC forumet??
Menar du e-postlistan? Ja, det är jag, fast inte mycket aktiv (där heller).
Av Tyche
#294613
Åh, kan jag oxå få den mailad till mig? *ber snällt*

malle106@hotmail.com
Av missX
#294636
Jag skulle också väldigt gärna få den mailad om det finns nån med lite ork till det :wink: .

maria-olofsson@glocalnet.net
Användarens profilbild
Av Veronikak
#294686
missX skrev:Jag skulle också väldigt gärna få den mailad om det finns nån med lite ork till det :wink: .
Jag har skickat den.
Användarens profilbild
Av jazoo
#294695
Hmmm, tänk på upphovsrättsreglerna.... :(
Å andra sidan är den gamla översättningen slut på förlaget och den nya har inte kommit ut än... Knivigt.
Användarens profilbild
Av Veronikak
#298616
jazoo skrev:Hmmm, tänk på upphovsrättsreglerna.... :(
Å andra sidan är den gamla översättningen slut på förlaget och den nya har inte kommit ut än... Knivigt.
Nä, precis, om det inte går att få tag på den på "riktigt" sätt, så... Jag för min del skulle gärna köpa den om den fanns (kanske finns begagnade, jag har faktiskt inte kollat), för läsa på skärmen eller något sladdrigt kopierat häfte är ju inget kul i jämförelse. Men tills dess får jag ju hålla till godo med datorversionen.
Användarens profilbild
Av jazoo
#298822
Veronikak skrev:
jazoo skrev:Hmmm, tänk på upphovsrättsreglerna.... :(
Å andra sidan är den gamla översättningen slut på förlaget och den nya har inte kommit ut än... Knivigt.
Nä, precis, om det inte går att få tag på den på "riktigt" sätt, så... Jag för min del skulle gärna köpa den om den fanns (kanske finns begagnade, jag har faktiskt inte kollat), för läsa på skärmen eller något sladdrigt kopierat häfte är ju inget kul i jämförelse. Men tills dess får jag ju hålla till godo med datorversionen.
Det är på gång. :D
Användarens profilbild
Av solanna
#303421
Jag tror att det finns ett stort intresse för den svenska översättningen så peppa gärna rätt personer att få ut den. Mer CC åt folket!

Mvh,
Susanne
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?