Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#21443
Men HUR tänker folk egentligen? (eller kanske; Tänker folk?) :shock:

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
#21447
Sorgligt att Bratz är så populära :-(
Användarens profilbild
Av Ester
#21450
Åh fy, nu blev jag verkligen peppad att börja knåpa på Waldorf-dockan....fy, inte såna bratz-dockor till min dotter.
:shock:
Användarens profilbild
Av vanja77
#21452
Marielle med Runa skrev:Ha,ha! Ja arma barn :shock:

........ När vi väl är inne på ämnet kan jag lika gärna fråga er vad ni tycker om Bratz bebisarna dem hade på reklam för ett tag sedan? http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/de ... res&img=14 Sminkade, och med små små snäva kläder. Helt jävla sjukt! (ursäkta uttrycket) Men det är snudd på att jag vill anmäla dem.
såg dessa i leksaks affärerna och ville minst sagt kräkas
de dockorna känns pedofilbetonade så det skriker om det i mina ögon
Användarens profilbild
Av Danca
#22048
Vi har også en baby bjørn babysitter og Sønnich elsker den. Han vil ikke være på gulvet alene, det eneste sted han vil være uden mor er babysitteren. Og han er bare så god til at få den til at vippe, han ser bare så sød ut.............

Bild
Användarens profilbild
Av Tabby
#22050
Vilken gosig bild med en så glad baby :-)
Användarens profilbild
Av Tiz
#22079
Hihi vilken härlig bäbis Danca :) Ville gillade också sin babysitter, han gillar inte att vara på golvet hela tiden ;)
Användarens profilbild
Av Tiz
#22081
Hihi vilken härlig bäbis Danca :) Ville gillade också sin babysitter, han gillar inte att vara på golvet hela tiden ;)

Saken är väl den att jag har flera bekanta som helst låter sina barn sitta i såna babyvaggor eller i en saccosäck och pallrar upp nappflaskan så bäbisen kan äta själv. Allt för att bäbisen ska kunna roa sig själv, klara sig själv. Det tycker jag är lite tragiskt :S
Användarens profilbild
Av Danca
#22084
Jeg er helt enig. Nu ammer jeg, så at lade ham sitte alene og spise........... :lol: det bliver svart.
Men jeg syntes også at alle de her ting skal bruges med forsigtighed, men når man har to små barn, er det er en hjælp.
Sønnich sidder gerne og kigger når Iben skal ha en ren ble på eller et bad og da min mand aldrigt er hjemme om aftenen og morgenen, er den alletiders.

Faktisk er Sønnich en tryghedsnarkoman så han sidder aldrigt alene, jeg skal være lige foran ham så han kan se mig, ellers gråter han med det samme.... det samme med gulvet.
Sjovt hvor forskelligt barn kan være, sådan var min datter slet ikke.

Kris
Användarens profilbild
Av Danca
#22112
Ja de er helt absurd. Men det chokerer mig desværre ikke mere :cry: . Sidste sommer solgte de her i supermarkederne tanga trusser /thongs til børn på 8 år..........det er da perverst :twisted: :evil: . De blev også fjernet igen hurtigt, men alligevel :cry: .
Bryder mig slet ikke om den måde at potrætere vores barn :(

Kris
Användarens profilbild
Av Elvira
#24002
Kan ju säga att gungan (har inte en sådan fancy modell ) är skit bra att ha hemma hos denna tvillingmorsa...Tjejerna tycker att det går bra att sitta i den och spana medans jag måste tex fixa med den andra tjejen...men kanske inget jag skulle ha köpt i fall jag hade fått en enling men förr oss är det suveränt...
Kan hålla med om att fischer price gungan ser ut som ett ufo....
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?