[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 19296
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
tidningen Föräldrar och barn, 1991 - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madick
#19350
Grejen är väl mest att det då inte FANNS bra bärhjälpmedel att få tag på då?
Av Agneta H
#115688
Hm...vi köpte en snuggly-sele till vår dotter som föddes -96. Den var totalt värdelös. Eftersom hon var vagnvägrare så bars hon utan bärhjälpmedel. Tänk om jag haft en mobysjal då? Hon är egentligen den som behövt bli buren mest.
Användarens profilbild
Av Helen
#115697
Min mamma berättade om att hon och en väninna pratat om bärsjal till barnen och vi är födda någonstans mellan 69-75 ungefär.
De hade aldrig sett någon i Sverige utan baserade det på de bilder de sett på TVn. + att de var arbetsterapeuter båda två.

Det blev aldrig något av med det, men gissa om barnen har en mormor som gärna tar en tur med barnbarnen på ryggen!
Användarens profilbild
Av Gurli
#118671
Agneta H skrev: Eftersom hon var vagnvägrare så bars hon utan bärhjälpmedel. Tänk om jag haft en mobysjal då? Hon är egentligen den som behövt bli buren mest.
Kul, om man kan säga det;), att höra om fler som vagnvägrar. Det känns ibland som om Tyra varit ensam om det. Ialla mammagrupper så har barnen suttit så lungt och fint. Tyra skrek som en stucken gris om man ens nämde ordet vagn. Nu kan jag skratta åt det, men då var det begränsande. Synd att jag inte hade en bra sjal och sålde vagnen, det hade underlättat enormt.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?