Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8867814
http://www.theportablebaby.com/carrierfeatures.htm

Fick ett litet :shock: när jag såg Babybjörn i jämförelsetsbellen med ergonomiska selar. Och sen ett :lol:

EDIT
Noooooo länken var en luring.
*tjurig*

tills vidare: jag googlade "portable baby"
Fick upp en underrubriksträff till ovanstående hemsida som hette "compare carriers" och det är sökta länken. Sitter på telefonen så kan inte jiddra fram en riktig url.
#9391728
Har du läst Neufeld och Maté, Hold on to your kids? Den handlar inte särskilt om att vara ute i naturen med sina barn och så, det nämns bara som exempel, utan att behålla känslan hos barn och vuxen av att man vill vara tillsammans och uppleva livet tillsammans. Stärka anknytningen, vilket jag absolut tycker ökar livskvalitén.
#9391780
faariwasi skrev:Har du läst Neufeld och Maté, Hold on to your kids? Den handlar inte särskilt om att vara ute i naturen med sina barn och så, det nämns bara som exempel, utan att behålla känslan hos barn och vuxen av att man vill vara tillsammans och uppleva livet tillsammans. Stärka anknytningen, vilket jag absolut tycker ökar livskvalitén.
Har inte läst den och ser inte helt kopplingen? :hmm:
Men det låter spännande! :tumup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?