Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#8856051
jag tänkte ge mig själv några böcker i födelsedagspresent och hittade Seven times the sun och Heaven on earth, två lite waldorfiga böcker på amazon skrivna av Shea Darian och Sharifa oppenheimer. Någon som läst dem? Annars är jag även intresserad av Last child in the Woods av Richard Louv. Någon som läst den? Egentligen är det så att om jag inte hade haft lite självdisciplin så hade jag kunnat bli sittandes hur länge som helst med boksurfning på amazon. Ge mig lite boktips bara! Vilka böcker ska jag ge mig själv i födelsedagspresent (som på ett eller annat sätt visar hur man kan höja livskvalitén i familjen)?
#8857928
Har du läst Neufeld och Maté, Hold on to your kids? Den handlar inte särskilt om att vara ute i naturen med sina barn och så, det nämns bara som exempel, utan att behålla känslan hos barn och vuxen av att man vill vara tillsammans och uppleva livet tillsammans. Stärka anknytningen, vilket jag absolut tycker ökar livskvalitén.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?