Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tuva_85
#8507714
Spärdbarnspsykologi heter den kurs som jag ska läsa på distans i höst :D (Linnéuni) Det ska verkligen bli spännande! Är det någon här som har läst den? Vad tyckte ni om den?

(OM det är ngn som har läst kursen och känner för att bli av med lite kurslitteratur så är det bara att höra av sig :wink: )
Användarens profilbild
Av mandisg
#8573224
tuva_85 skrev:Spärdbarnspsykologi heter den kurs som jag ska läsa på distans i höst :D (Linnéuni) Det ska verkligen bli spännande! Är det någon här som har läst den? Vad tyckte ni om den?

(OM det är ngn som har läst kursen och känner för att bli av med lite kurslitteratur så är det bara att höra av sig :wink: )
Jag har läst den! Tyckte att den var bra, särskilt kul var det att skriva eget arbete tyckte jag :-) Lånade däremot litteraturen så den kan jag inte bidra med.
Användarens profilbild
Av mandisg
#8644451
Jag tyckte att den var intressant. Det var litteraturseminarier via webcam som krävde att man passade tider (tror att det var två gånger) vilket ju kan vara opraktisk men de var roliga tyckte jag. Jag tyckte också att det var kul med lite "klassisk" bakgrund till en del jag läser nu som ju ofta är mer fokuserat kring ett område ex sömn eller amning eller så. Tyvärr har jag ingen litteratur. Bor i en universitetsstad så allt fanns att låna på universitetsbiblioteket :tumup:
Användarens profilbild
Av Estrellita
#8684436
Jag har också gått den men blev aldrig helt färdig. Jag tyckte mycket om kursen och funderar på att gå den igen. Litteraturen var väldigt intressant :tumup:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?