Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ana
#155477
jag vill gärna läsa boken, men just nu har jag inte råd att köpa. när ja frågade på bibblan så verkade den inte finnas i nåt central register i hela göteborg. men de kanskr fått in den nu, ska fråga när jag går dit idag!
Användarens profilbild
Av zmurfan
#155490
ana skrev:jag vill gärna läsa boken, men just nu har jag inte råd att köpa. när ja frågade på bibblan så verkade den inte finnas i nåt central register i hela göteborg. men de kanskr fått in den nu, ska fråga när jag går dit idag!
Låna vilken bok? *nyfiken*
Av tumbler
#155779
Vinnar man något om man gissar rätt? :lol:

Jag satsar på:
Jesper Juul: Ditt kompetenta barn

:lol:
Användarens profilbild
Av Kotten
#189588
Haha, jag tänkte också Nära föräldrar, Ncss eller Ditt kompetenta barn innan jag hade läst färdigt tråden. Man kunde såklart ha chansat på Kontinuumbegreppet också.
:lol:
Användarens profilbild
Av Soffi
#189641
Min älskade make kom hem för några veckor sedan från "bibban" (Toras uttryck) (han är bibliotikarie på stadsbiblioteket i Uppsala) och deklarerade att det kommit in en "ny" sån där bok som dina "nya vänner" på sjalbarn gillar... (han hånar mig för jag spenderar så mycket tid på denna sida) Efter lite luskande kunde jag förstå att det int alls var en "ny" bok utan nära föräldrar som nått allmänheten....eller också hade han sett den i en beställningskatalog...
:D
Kan tillägga att jag har inte läst den :roll:
Av JoJsMamma
#190147
Den finns på ett bibliotek, Linnéstadens om jag inte minns fel.... Jag har bokat den via statsbiblioteket, det var en före i kön. Stadsbiblioteket kommer även att få in ett eget ex snart!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?