Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
#126902
Hahahah...är du oxå sugen :-)
Användarens profilbild
Av naimiez
#126925
Tabby skrev:Hahahah...är du oxå sugen :-)
Verkar mysigt och ville kolla pris :-) Kanske inte lätt att bära Wilma nu med magen och vet inte om den är något till bebis i maj :? Kanske för varm....
Användarens profilbild
Av Tabby
#126929
Har samma funderingar som du....kanske väntar jag till hösten istället. Funderar dock på att sy en till min man, då han ofta har lillan i ringsjal när han lagar mat.
Användarens profilbild
Av naimiez
#126958
Tabby skrev:Har samma funderingar som du....kanske väntar jag till hösten istället. Funderar dock på att sy en till min man, då han ofta har lillan i ringsjal när han lagar mat.
Åsa sa igår att det kostar ~340 kr att beställa och det kostar det ju nästan att sy. Sen var det inte så mycket strech i de man köper med mycket strech i tygerna man köper....hör med henne, hon har sytt en....
Användarens profilbild
Av Bina
#127019
naimiez skrev:
Tabby skrev:Har samma funderingar som du....kanske väntar jag till hösten istället. Funderar dock på att sy en till min man, då han ofta har lillan i ringsjal när han lagar mat.
Åsa sa igår att det kostar ~340 kr att beställa och det kostar det ju nästan att sy. Sen var det inte så mycket strech i de man köper med mycket strech i tygerna man köper....hör med henne, hon har sytt en....
Var köper man en Peekaboo för 340:-... det skulle jag också vilja veta... :roll:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#127103
Bina skrev:
naimiez skrev:
Tabby skrev:Har samma funderingar som du....kanske väntar jag till hösten istället. Funderar dock på att sy en till min man, då han ofta har lillan i ringsjal när han lagar mat.
Åsa sa igår att det kostar ~340 kr att beställa och det kostar det ju nästan att sy. Sen var det inte så mycket strech i de man köper med mycket strech i tygerna man köper....hör med henne, hon har sytt en....
Var köper man en Peekaboo för 340:-... det skulle jag också vilja veta... :roll:
www.peekaboopouch.com
Användarens profilbild
Av Bina
#127121
Katharina skrev: utan tull och moms i sånna fall, eller???
mm... o de blir duuuurt i värsta fall
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#127131
Bina skrev:
Katharina skrev: utan tull och moms i sånna fall, eller???
mm... o de blir duuuurt i värsta fall
Om man beställer två till reapris och hamnar i tullen blir slutpriset 683 kronor, dvs 341 kronor styck.

Om man beställer två till normalpris och hamnar i tullen blir kostnaden 950 kronor, dvs 475 kronor styck.
Användarens profilbild
Av Tabby
#127163
Men köper man en på reapris + frakt så blir det några kronor över 300 kr. Man betalar väl inte tull om varan kostar runt 40 dollar eller har jag fel?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
#127166
Tabby skrev:Men köper man en på reapris + frakt så blir det några kronor över 300 kr. Man betalar väl inte tull om varan kostar runt 40 dollar eller har jag fel?
20 dollar är det :?
Användarens profilbild
Av Tabby
#127168
Ahhhh...ok...surt.
Av Aelia
#127229
Katharina skrev:29.99+29.99+15 i frakt blir 74.98

699.72 för två och en 350 kr men då är bara momsen pålagd. Sen kommer ju tull och postavgift. Eller räknar jag galet????

har man otur måste man göra det, gjorde inte det när jag köpte mei tai från babyhawk

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?