Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av p_sarah
#8955910
morgon skrev:
p_sarah skrev:Och jag skulle köpa den om den inte var snordyr för då letar jag hellre begagnat/lånar ;)
Var går din gräns då?
Ja jag började klura på det... Jag ville ex. inte buda när den gick för 400 begagnad på tradera, men då skulle ju också frakt tillkomma. Och sen köper jag sällan inbundna böcker nya för jag tycker det sällan är prisvärt... Försöker alltid hitta pocket om det finns. Så allra helst pocket eller kartonage för att dumpa priset ;) inbunden är smärtgränsen nog ca 400 kr, helst inkl ev. frakt. Och isf säljer jag den nog när jag läst ut den :P (jag samlar inte böcker på hög hemma.)
Användarens profilbild
Av Andelle
#8956355
mammatillE skrev:
Andelle skrev:Intresserad till rimligt pris, finns det några ex. kvar av Bröstmjölk det känns gott i magen är jag mer än intresserad.
Jaa den med!
S älskar den, 9 av 10 gånger är det den boken hon vill läsa :loving:
Måste ha en extra för den börjar bli sliten.
Av p_sarah
#8956410
morgon skrev:
p_sarah skrev:
morgon skrev:
p_sarah skrev:Och jag skulle köpa den om den inte var snordyr för då letar jag hellre begagnat/lånar ;)
Var går din gräns då?
Ja jag började klura på det... Jag ville ex. inte buda när den gick för 400 begagnad på tradera, men då skulle ju också frakt tillkomma. Och sen köper jag sällan inbundna böcker nya för jag tycker det sällan är prisvärt... Försöker alltid hitta pocket om det finns. Så allra helst pocket eller kartonage för att dumpa priset ;) inbunden är smärtgränsen nog ca 400 kr, helst inkl ev. frakt. Och isf säljer jag den nog när jag läst ut den :P (jag samlar inte böcker på hög hemma.)
Vad det blir för pris är under diskussion men det bir långt under 400 i alla fall.

Låter bra :tumup:
#8956419
Andelle skrev:
mammatillE skrev:
Andelle skrev:Intresserad till rimligt pris, finns det några ex. kvar av Bröstmjölk det känns gott i magen är jag mer än intresserad.
Jaa den med!
S älskar den, 9 av 10 gånger är det den boken hon vill läsa :loving:
Måste ha en extra för den börjar bli sliten.
Åh! Ja den vill vi verkligen ha!
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?