Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7242291
Hej,

vill tipsa om en sprillans ny bok: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197790109.

"Den här boken handlar om det viktigaste jag vet. Den handlar om att göra vardagen med våra barn rik. Rik på riktigt. Och då menar jag inte den där mönstrade tröjan och den coolaste barnvagnen. Utan att fånga en vacker vårmorgon och må bra tillsammans. Att äta mat av goda och rena råvaror. Att ge våra barn en sund start i livet. Att samla på minnen i stället för prylar."

Vägen till ett skönt och grönt barnaliv gör livet som förälder lite enklare, lite grönare och lite skönare. Boken vill inspirera dig som har barn i din närhet till en lustfylld och hållbar livsstil i harmoni med moder jord. Boken inleds med rubriken "Downshifta", ett förhållningssätt där enkelhet, ekologisk kosthållning och självbestämmande är viktiga ledord. Det handlar om att göra det man verkligen vill, hitta guldkant i vardagen och njuta till max. Här listas för första gången Stockholms alla ekologiska restauranger, butiker och kaféer. Hitta även tips på lekar, parmys, syinstruktioner till finaste bärsjalen och smarriga recept för dig och din baby.

Karolina Pihlo, agronom och snart tvåbarnsmamma, arbetar med marknad och kommunikation på Ekologiska Lantbrukarna. Hon har tidigare skrivit den uppskattade guiden Eko Sthlm.
Bilagor
(5.88 KiB) Nerladdad 317 gånger

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?