Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
#553
... ett av bildgallerierna innehåller 569 bilder!

Här finns massor bilder med färgprov på de flesta bärsjalar och bärryggsäckar och texter där varje modell beskrivs (enbart på finska dock). Hade ingen aning om att det fanns SÅ många modeller och färger...
:)

www.kantoliinakanava.fi
Användarens profilbild
Av Suskiv
#556
Oj vad mycket det fanns. Och vilka härliga bilder. Man blir glad över att titta på en massa sjalbilder.

Man blir ju sugen på att införskaffa många fler sjalar.

Undra om det förövrigt inte skulle gå att översätta informationen till svenska. Borde inte vara så svårt. *Öppnar upp word och börjar lite lätt*
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#198574
Passar på att puffa upp denna länk då jag själv knappt hittade den när jag letade efter den! :lol:
Av Petra
#198653
Ja man kan hitta det mesta här. Toppen och lite farligt för vår lilla sjal :twisted: .
Användarens profilbild
Av Panakeia
#198723
okej, jag tror ajg vet varför denna länken kanat ner....det är ingen som vet vart länkarna till dessa gallerier är? iaf hittade jag inget som jag kunde räkna ut var gallerilänkar....så om nån talar om för mig vart jag ska klicka utifrån länken och hur man gör, så blir jag lycklig!
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?