Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Tips på litteratur och hemsidor som behandlar ämnet!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av alp
#8987
har ni några bra litteraturtips på böcker om AP (svenska/engelska)så dela med er. Finns det några bra svenska titlar? Vilka är bra att börja med, vilka är lite mer svårlästa?
Av alp
#9079
Ingen här som läser?
Användarens profilbild
Av Kristina
#9301
Dom böcker jag har läst av Lars H Gustafsson har varit bra, annars har jag läst sorgligt få böcker på sistone tyvärr... :cry:
Användarens profilbild
Av Ester
#9308
Såg att lars h gustafsson skulle vara med på rean som börjar om några timmar
Lotsa barn ska jag nog kolla in, billigast på Åhlens för 59:-
Användarens profilbild
Av johanna
#9312
Elin skrev:Såg att lars h gustafsson skulle vara med på rean som börjar om några timmar
Lotsa barn ska jag nog kolla in, billigast på Åhlens för 59:-
Åh vad bra, den har jag tänkt skaffa!

Annars är Jesper Juul en favorit. Jag fick "Ditt kompetenta barn" i julklapp och mycket som sägs i den känns rätt för oss. Håller även på med "Our babies, ourselves" som verkar bra.
Av Celerona
#9314
kanske skulle skaffa lars h gustavsson boken..
i början när vi fick agnes och fick olika tips från alla håll och många tips som jag inte höll med om så bestämde jag mig för att jag gillade de råd som lars h gustavsson gav, borde kanske läsa mer av honom..
(har en dröm om att få honom som doktor till agnes)
Av alp
#9394
tack för tipset! Här börjar rean först den 22 men jag ska kika efter den då.

Inga fler tips?
Användarens profilbild
Av Suskiv
#9403
Jag gillar The Babybook av Willam och Martha Sears.
Användarens profilbild
Av Ester
#9406
Elin skrev:Såg att lars h gustafsson skulle vara med på rean som börjar om några timmar
Lotsa barn ska jag nog kolla in, billigast på Åhlens för 59:-
jo men visst är det NÄSTA tisdag det börjar... :oops:
Jaghade spetsat in mig på att shoppa lite böcker idag men möttes av stora tomma bord på Åhlens, en vecka till får jag vänta :?
Av anna/my
#9631
ningnaningnaningnana

jo jag läser, när jag hinner, innan min dotter kom läste jag allt! nu läser jag med henne sovandes i knät

ja ett första boktips från mig alltså:

Our babies, ourselves av Meredith F Small

läs den, hon är antropolog och det handlar om föräldraskap i stora delar av världen, inte bara väst, sömn, gråt, mat och mycket mer, naturligtvis även bärande. en vettig bok som sätte oss i perspektiv till varandra och historiskt.

anna
Användarens profilbild
Av jazoo
#34672
Jag kan rekommendera "Kontinuumbegreppet" av Jean Liedloff.

Tyvärr är den svenska utgåvan slut på förlaget, men den finns ju på engelska även om den kan vara lite svårläst, och kanske på bibliotek här och var om man letar. Troligtvis kommer den ut igen på svenska, men det dröjer nog ett tag.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?