Attraktion till kollega : Anonyma inlägg • sjalbarn.se

Aktuellt datum och tid: sön aug 18, 2019 00:00

Attraktion till kollega

Behålla din anonymitet i "glädje som sorg" - "lätt eller tungt"

Moderatorer: krakri, Asia, God_cares, Tyche, Hell Cat

Attraktion till kollega

Inläggav Drömmer » ons dec 19, 2018 10:17

Finns en person som dyker upp i drömmar och tankar. Som väcker en särskild känsla när vi ses. Jag är gift, hen är frånskild sedan länge. Vi har inte mycket gemensamt privat men ett väldigt bra sammarbete på jobbet. Det är en person som jag ser upp till som förebild men samtidigt finns en förbjuden attraktion som inte är professionell. Inte säker på att den är rent sexuell heller. Något sorts habegär. Skulle vilja komma så nära att jag kan känna lukt och varm hud. Sen når inte fantasin längre ... Tror inte det är besvarat vilket gör att jag känner mig ganska fånig. Känns som man är ett barn som inte vill dela med sig av en gemenskap snarare än en vuxen person. En kollegieförälskelse?
Drömmer

Re: Attraktion till kollega

Inläggav Flygmusen » ons dec 19, 2018 21:26

Drömmer om kollegor sexuellt är inget ovanligt för mig. Jag ser inget speciellt med det, det verkar vara något som min hjärna gör helt enkelt. Ofta om det har varit mer umgänge eller aktivitet kring den personen kommer den in i drömmen. Senast har det varit en kollega som en annan kollega brukar säga är snygg och som jag vid ett tillfälle kanske retade lite väl elakt (det är ganska mycket skämt och pranks på mitt jobb). Jag drömmer detaljerade och ganska porriga drömmar om honom ibland men jag är inte direkt attraherad av honom eller har någon önskan om att göra något med honom eller så. Han ser helt OK ut men är inte exceptionellt snygg eller så. Jag har ingen aning om dessa drömmar betyder något eller så, jag ser inte själv det mer som ett spratt från hjärnan.
Mamma till Iris 20120704 och Ingvar 160729

Vandrar just nu mest omkring med en Manduca på mig och en nöjd liten skurk däri.

elliha.blogspot.com
Flygmusen
SjalFantast
SjalFantast

Inläggav Ellen och jag » fre dec 21, 2018 14:59

Jag har lätt för att fatta tycke för personer och det har hänt att jag blivit kär jag lever i en fin relation med min man. Men det är så jag fungerar och jag flyter mest med. Så är det bara attraktion så njut lite, så länge man inte agerar på det.
E 08 E11
Och lillebror som är helt ny!
Användarvisningsbild
Ellen och jag
SjalGalning
SjalGalning

Inläggav Lys » lör dec 22, 2018 20:24

Jag blir ganska ofta attraherad av folk på jobbet. Jag lever i en lycklig relation och är inte intresserad av att agera på attraktion till andra. I perioder bara finns den där och jag tycker det berikar livet. Energin och glädjen det ger lyser upp tillvaron och gör att jag mår bättre och inte sämre. Det i sin tur gör min relation bättre.

Så mitt råd är att du känner efter om du kan bara låta känslan vara och njuta av den!
Lys

Inläggav Äggig » mån dec 24, 2018 21:54

Hade ägglossning förra veckan. Kände mig plötsligt attraherad av alla män på jobbet. Som tur var har jag ganska bra självinsikt och vet att det lugnar ner sig resten av månaden. När jag var yngre och singel kunde jag i alla fall inbilla mig att jag kunde smikra någon med mina känslor. Numera känner jag mig mest tantsjuk 🙈
Äggig

Inläggav Flygmusen » tis dec 25, 2018 22:03

Äggig skrev:Hade ägglossning förra veckan. Kände mig plötsligt attraherad av alla män på jobbet. Som tur var har jag ganska bra självinsikt och vet att det lugnar ner sig resten av månaden. När jag var yngre och singel kunde jag i alla fall inbilla mig att jag kunde smikra någon med mina känslor. Numera känner jag mig mest tantsjuk 🙈

Män luktar så förbannat gott när jag har ägglossning. Det är liksom en vibrerande manlig doft som bara fyller rummet.
Mamma till Iris 20120704 och Ingvar 160729

Vandrar just nu mest omkring med en Manduca på mig och en nöjd liten skurk däri.

elliha.blogspot.com
Flygmusen
SjalFantast
SjalFantast

Inläggav LillMysan » tis jan 08, 2019 23:00

Flygmusen skrev:
Äggig skrev:Hade ägglossning förra veckan. Kände mig plötsligt attraherad av alla män på jobbet. Som tur var har jag ganska bra självinsikt och vet att det lugnar ner sig resten av månaden. När jag var yngre och singel kunde jag i alla fall inbilla mig att jag kunde smikra någon med mina känslor. Numera känner jag mig mest tantsjuk 🙈

Män luktar så förbannat gott när jag har ägglossning. Det är liksom en vibrerande manlig doft som bara fyller rummet.

Hehe, +1 på den. :wink:
Life is too short, so kiss slowly, laugh insanely, love truly and forgive quickly.
LillMysan
SjalFantast
SjalFantast

Återgå till Anonyma inlägg