Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nakum
#7763142
Tassar. Har läst tråden många gånger innan men inte förrän nu förstår jag beskrivningen ordentligt. :lol: Fast detdär med öppningarna vid öglorna får någon gärna förklara närmare? :hmm: Och resåren som jag inte förstår vart den ska vara och vad man har den till?
Användarens profilbild
Av Sedum
#7978244
Ja, nu kanske man skulle se till att sätta sig snart och se om man får ihop något... Tyg inköptes för 2 år sedan... 8)
Användarens profilbild
Av karro54
#8440602
Jag ska sy en baby onbag så nu har jag läst, begrundat och med detta inlägg även tassat... 8)
Användarens profilbild
Av Fina
#8484318
Urs. Jag sitter nu med min första onbag och försöker klura ut allt. Jag är urusel på att sy efter intruktioner. :roll: Det blir nog mera en Josse-version av det hela i alla fall.
Av astekl07
#8498495
Bah.. sydde en onbag, kanske inte riktigt efter instruktionerna gällande fållar och fickor, men i stort sett en onbag i alla fall. Synd bara att den är för stor. Axelbanden åker ned eftersom onbagen är bredare än mina axlar. Kanske syr jag en mindre eller så skaffar jag en bra ryggsäck.
Användarens profilbild
Av Mosan
#8499274
Tass
Användarens profilbild
Av Majaå
#8508818
Tänkte försöka mig på en nu, men fattar inte: ska man lägga till sömnsmån/extra för fållarna? Hur mycket är annars till för fållarna ungefär? 2 cm? Går det att sy utan foder (jag har inget hemma och skulle verkligen vilja sy en nu då jag ska fjällvandra efter helgen...)?
Användarens profilbild
Av Svampp
#8747298
Grym översättning esarinas! Tack! Här ska sys onbag! Men måste så klart fundera på hur man optimerar fickor och sånt, varför göra enligt mönstret när man kan krångla till det?! Men senast fredag ska mönstret vara klart, så det så!
Användarens profilbild
Av Svampp
#8747509
Och tobbe, vilken grym sammanfattning av hela tråden! :vågen:
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?