Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
#6537
Man kan klippa en remsa fleece tyg och vika in i en bred fåll så blir det lite mjukare. Har gjort det med en bärpåse i denim och det gick bra. Men tyvätt är tyget lite väl stelt för att sitta riktigt bra över axeln. Men jag tror inte du behöver vadera hela vägen, det blir nog bara knölogt att ha tjockt då det går igenom ringarna.
Användarens profilbild
Av marcy
#6566
Tabby skrev:Är det någon som gett sig på att vaddera kanten på en egengjord ringsjal.
Vad vadderade ni med?
Är du ute efter en? Jag har en vadderad rosa/vit smalrandig sak som jag aldrig använder. Du kan få den extremt billigt.
Användarens profilbild
Av Tabby
#6620
Rosa äv väl inte färgen jag är ute efter då jag även ska övertyga min man att använda den :-)
Men är priset jättebra....så kanske. Maila gärna lite bilder och berätta om den :-)
Senast redigerad av Tabby den tor mar 25, 2021 17:25, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av April
#6653
Rosa äv väl inte färgen jag är ute efter...
Du kanske kan färga den? Borde ju fungera fint om den är i bomull... (bara en liten tanke ;-))

Kram
Användarens profilbild
Av Tabby
#6681
Nja, tycker att färgat tyg snabbt blir bleka.

Men annars så blir det att jag syr en egen. Har beställt ringar.
Användarens profilbild
Av marcy
#6683
Bild och lite info kommer ikväll Tabby. :)
Användarens profilbild
Av marcy
#6811
Nu har du mail Tabby! :D Ja, jag vet att det blev sent. Och våga inte skratta åt bilden.
Användarens profilbild
Av Tabby
#6869
OK, lovar att inte skratt :-)

Tack för mail......Ska visa maken sjalen :-)

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?