Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
#5828
Har någon av er använt Panduros metallringar (8cm/diametern) till egengjord ringsjal?
Tror de kostade runt 40 kr.
Men jag tror inte de var gjorda i aluminium. Så jag är rädd att de rostar om man tvättar sjalen.
Har någon erfarenhet av dem??
Användarens profilbild
Av Anna
#5849
Framför allt så är de nog inte helgutna, utan svetsade någon stans eftersom de är avsedda för diverse hobbyverksamhet och inte att bära barn i. Jag skulle nog inte vågat använda sådana ringar, har visserligen använt gardinringar temporärt en gång och det funkade ju bra då, men de var ganska kraftiga. Visst är panduros en lite nättare variant?
Användarens profilbild
Av Ester
#5933
AnKa skrev:Finns det några metallringar att köpa som duger till en ringsjal? Det är ju så snyggt.
Såg att Fiffi75 (Pia) letade folk att beställa från USA tillsammans med.
Kolla tråden "Ringar" under detta forum.
Användarens profilbild
Av Anna
#5935
annars finns de ju på babyboden (aluminiumringar)
Användarens profilbild
Av Ester
#5936
Anna skrev:annars finns de ju på babyboden (aluminiumringar)
Där har jag precis beställt...hoppas de kommer imorgon!*längtar*
Halva beställningen kom i fredags =min babybundler :D
Användarens profilbild
Av Tabby
#6379
vet inte om de är nättare. Har inget att jämföra med.
Användarens profilbild
Av vanja77
#8105
Anna skrev:Framför allt så är de nog inte helgutna, utan svetsade någon stans eftersom de är avsedda för diverse hobbyverksamhet och inte att bära barn i. Jag skulle nog inte vågat använda sådana ringar, har visserligen använt gardinringar temporärt en gång och det funkade ju bra då, men de var ganska kraftiga. Visst är panduros en lite nättare variant?
svetsade ringar står pall för ganska mycket, jag har använt sådana för att hänga upp en hängmatta så dom står pall för en vuxen människa
nu vet jag inte om det var just panduros ringar mina köpte jag på en väskaffär som säljer skinn kostade ca 18-19kr/st men man bör väl kunna använda D-Ringar med?? undra om inte det till och med skulle vara lättare att sy dit? :?:
Användarens profilbild
Av Tabby
#8117
Hmmm...men de metallringarna är de i aluminium. Tänkte om man skulle behöva slänga in sjalen i tvätten. Man vill ju inte att ringarna ska rosta.
Panduros var inte i alu.
Av Alexandra
#8118
Tabby skrev:Hmmm...men de metallringarna är de i aluminium. Tänkte om man skulle behöva slänga in sjalen i tvätten. Man vill ju inte att ringarna ska rosta.
Panduros var inte i alu.
De Ringar som sitter på Ringo-sjalarna är enligt Loomas hemsida gjorda av aluminium. Jag har tvättat min flera gånger, de rostar inte.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?