Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
#5957
Jag är verklien imponerad!
Användarens profilbild
Av tinaw
#6048
Oj, vilket intresse. Vad smickrad jag blir :D Jag ska försöka få till lite bilder o en sorts enkel beskrivning, men just nu ligger ungarna i feber och det verkar som Thilda får öroninflammation :cry: ... Så det tar nog mer än några dagar, tyvärr.
Användarens profilbild
Av April
#6051
Lät inget vidare :cry:... Krya på er!!!

Kram
Användarens profilbild
Av Anso
#6088
Krya på er!
/Anso
Användarens profilbild
Av tinaw
#16134
Hej allihop!

Jag har gjort en måttskiss, mönster och sybeskrivning (som min man påstår är obegriplig, men jag har inte ork att finputsa den just nu) till selen, maila/messa mig den som vill ha!

/Tina - fortfarande gravid... Och hemma... :shock: :shock: :shock:
Användarens profilbild
Av April
#16336
Wow! Blev så imponerad av din "amningssekvens" (med fotografier), har suttit här med Ringon och en docka och övat :-D :-D :-D . Tror faktiskt att jag kommer kunna amma med ringsjal nästa gång - dockan var MYCKET medgörlig ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av tinaw
#16354

Wow! Blev så imponerad av din "amningssekvens" (med fotografier), har suttit här med Ringon och en docka och övat Very Happy Very Happy Very Happy . Tror faktiskt att jag kommer kunna amma med ringsjal nästa gång - dockan var MYCKET medgörlig
:D :D :D
Av gocka
#17408
Jag har kanske läst lite slarvigt :oops: , men jag frågar i alla fall!

Vad har du sytt den i för slags tyg (förutom fyllningen i midjebältet)? Twill eller ett tunnare bomullstyg eller vad? Är jättesugen på att sy denna till maken som snart ska vara pappaledig och till mig själv förstås som inte får till några stadig ryggknytningar...
Användarens profilbild
Av Bella
#17545
Tina: jag får inte upp några bilder när jag öppnar dokumentet "amma i bärpåse". Ligger dom någon annanstans än i själva dokumentet? Det skulle vara så kul att se, eftersom jag snart ska till att amma igen.
Användarens profilbild
Av tinaw
#17614
gocka skrev:Jag har kanske läst lite slarvigt :oops: , men jag frågar i alla fall!

Vad har du sytt den i för slags tyg (förutom fyllningen i midjebältet)? Twill eller ett tunnare bomullstyg eller vad? Är jättesugen på att sy denna till maken som snart ska vara pappaledig och till mig själv förstås som inte får till några stadig ryggknytningar...
Jag har sytt den i ett "medeltjockt" handvävt bomullstyg (tuskaft), det finns på IKEA och heter LENDA. Jag gjorde tygutlägget på andra ledden eftersom just det tyget är stretchigt på längden i st för bredden. En sorts ripsväv. Till fyllning i höftbältet använde jag fyrdubbla (eller kanske bara dubbla...minns inte!) lager fleece.
Senast redigerad av tinaw den lör apr 16, 2005 15:54, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av tinaw
#17616
Bella skrev:Tina: jag får inte upp några bilder när jag öppnar dokumentet "amma i bärpåse". Ligger dom någon annanstans än i själva dokumentet? Det skulle vara så kul att se, eftersom jag snart ska till att amma igen.
Nej, dom ligger bara i dokumentet. Har du öppnat det i word/openoffice eller liknande lite större ordbehandlare? Jag vet att en tjej hade problem för hon försökte öppna det i wordpad, som inte tar med bilderna.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?