Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
#5683
Men gud så söt...
Användarens profilbild
Av April
#5684
:lol: *skrattar gott*

Jag tror att du kan anmäla henne till nästa avsnitt av Superhjältarna ;-)
De behövde en till av "de goda"...

Kram
Användarens profilbild
Av April
#5687
Kanske ska lägga till att hon var HIMLA söt!!! ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av exiteme
#5703
4 inlägg på 15 minuter en fredagskväll..?! *s' Fler än jag som är internetberoende... ;-)

April:
"Superhjältarna".. Hahahaha... Det är inte en mantel. Det är en poncho hon har (iofs fastsydd i mössan för att undvika drag...). Funderar på att klippa fransar på den, för att det mer ska se ut som en poncho. *S*

Observera att mamma och dotter matchar varandra. I vad får ni lista ut själv ;-)
Av Dinturiel
#5836
Nej va tufft :D Hon var ju riktigt söt, speciellt med de röda tofsarna på sidan. De var helt klart pricken över i:et :)
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#5975
Jättefint. Precis så som jag tänkt sy åt min tjej! Har du haft något mönster eller sytt på fri hand?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#5979
Vilken liten tuffing! Helt fantastisk! :lol:
Fungerar den bra att bära med i sjalen? Riktigt smart detta med att sy fast mössan!
Användarens profilbild
Av exiteme
#6120
Fiffi75 skrev:Jättefint. Precis så som jag tänkt sy åt min tjej! Har du haft något mönster eller sytt på fri hand?
Jag tog en gammal babymössa som jag klippte sönder i sömmarna. Sen ritade jag av delarna lite större, samt lade till spetsen i pannan. Tofstyget hittade jag på Panduro. Det flockar som bara den!!!

Just nu har hon en babyrosa med vita öron, en chockrosa med svarta öron, samt den svarta med röda öron. Till det har hon matchande "stövlar" med pälskant, som jag oxå sytt :-)
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#6121
Ohh vad häftigt!
Användarens profilbild
Av April
#6124
Just nu har hon en babyrosa med vita öron, en chockrosa med svarta öron, samt den svarta med röda öron. Till det har hon matchande "stövlar" med pälskant, som jag oxå sytt
Åhhh, vilken häftig liten donna! Du måste ju lägga ut kort så att vi får njuta av ALLA dina alster! Du är ju jätteduktig!

Kram
Användarens profilbild
Av Madde
#6160
Wow vad häftiga mössorna var! Och stövlarna oxå för den delen! Och söt tjej... :D

Kan tänka mej att folk tittar lite när ni är ute och går... :wink:
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#6210
*ASG* Ja det var verkligen något det! :lol:
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?