Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Dinturiel
#5471
Vart överraskad av snöflingor idag när jag var ute med Khioni i sjalen. Fick skydda henne med mina händer eftersom hennes huvud sticker upp utanför jackan. Kom då på idén att sticka en poncho till min själv som skyddar henne mot snön. Borde ju skydda mot blåst också tycker man.

Om man stickar en så att den blir lite hålig, då borde den väl inte bli för tät för henne eller? Vad tror ni?
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#9447
Jag tror garnet avgör det mycket. Nu är inte jag någon expert på det här. Men visst borde det fungera fint med en stickad poncho.. Fast hade det inte varit enklare med en enkel halsduk som du bara kan lätta lite på och lägga över hennes huvud?

Garnet, ja jag tror inte ett fleecegarn är att rekomendera. Utan något mer natgurligt och som inte har samma intresse av att brinna som fleece har. Skall du ha den som poncho att täcka över hennes huvud vid sådana situationer medför det en viss risk. hennes huvud är högt upp, folk med cigg har dem högt upp och poff, var risken född.

Ett tjockt garn kan du ha med stora masker, en tunt garn kan du ju ha små masker. Det kommer liksom av sig själv det där. Fråga i din garn/tyg affär kanske efter tips och tycke..
Av Dinturiel
#9460
det blev en trekantssjal istællet. I garn som ær lika tunnt som angora, men av akryl. Stickade på stickor 12, så det ær stora hål i sjalen. Perfekt nær det snøar och blåser kallt. Både før mamma och Khioni :)
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
#9470
Det låter läckert... :D
Du kan inte länka en bild eller så?
Av Dinturiel
#9572
Jo, ska bara ta en først :)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?