Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Alexandra
#5460
Har oxå funderat på samma sak. Törs inte riktigt sprätta bort det... :wink:
Användarens profilbild
Av April
#5463
Nä, man är ju lite feg... Bättre om någon annan gjort det först ;-) :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Ally
#5532
Har oxå funderat på det! Fast kan man inte ta en textilpenna och måla över det? Funderar jag...
Användarens profilbild
Av April
#5552
Katharina: ABSOLUT inte!!! :-D Smaken är som baken :wink:

Kram
Användarens profilbild
Av Anna
#5570
Katharina skrev:Är jag lite töntig om jag säger att jag tycker bandet är fint :oops:
Nej då, jag gilalr det också. Det passar min stil på något vis. Men jag kan förstå att inte alla gillar det.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#5621
Om det känns alltför dramatiskt att sprätta loss det kan man ju alltid sy ett annat lite mer neutralt band(eller vad man nu vill ha), eller varför inte ett reflexband över istället!
Användarens profilbild
Av Alven
#5625
CrazyMagpie skrev:eller varför inte ett reflexband över istället!
Smart ju! Det ska jag göra om jag får tid/ork/tummen ur nån gång...
#8101
April skrev:Jag undrar om någon sprättat bort "folkdräkts-bandet" på Ergon och
hur det i så fall blev? Blev det hål, eller syns det inte?
kan man inte sy på ett annat band över antingen om man syr ett band som är något bredare bara rakt över det gamla eller att man försiktigt sprättar bort det gamla och ersätter det?? :?:
#8106
vanja77 skrev: kan man inte sy på ett annat band över antingen om man syr ett band som är något bredare bara rakt över det gamla eller att man försiktigt sprättar bort det gamla och ersätter det?? :?:
Jag har sprättat bort bandet påmin svarta Ergo, och det blev jättebra, syns inte ett dugg! :D
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
#8307
Jag har sprättat bort bandet påmin svarta Ergo, och det blev jättebra, syns inte ett dugg!
hmm, nu blev jag kluven...ska sprätta, ska inte, ska...eller kanske inte...
Användarens profilbild
Av Ally
#16108
Funderar fortfarande på bortsprättning. Nån mer som gjort det än Alexandra?
Användarens profilbild
Av Ester
#16109
Ska nog också göra det....kanske?!?!?...vet inte...det kanske skulle vara snyggt med någon annan märkning, med band eller nåt....planerar ju inte att göra mig av med selen än på några år....
Användarens profilbild
Av April
#16215
Jag ska göra det nu när jag får min nya Ergo... Hoppas att den kommer i morgon... orkar INTE vänta längre :cry: ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Karin
#16257
Jag sprättade bort bandet på min blåa ergo och det blev kanon :) . Syns inte att det suttit ett band där.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?