Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#16215
Jag ska göra det nu när jag får min nya Ergo... Hoppas att den kommer i morgon... orkar INTE vänta längre :cry: ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Karin
#16257
Jag sprättade bort bandet på min blåa ergo och det blev kanon :) . Syns inte att det suttit ett band där.
Användarens profilbild
Av April
#16565
Jag sprättade bort bandet på min nya Ergo idag! Blev jättebra! Syns, som sagt, inte att där suttit ett band :-D

Kram
Användarens profilbild
Av Key
#16583
Nu har jag också trillat dit och börjat shoppa bärprylar, så nu har jag också en svart ERGO. Jag tycker det ser meckigt ut att sprätta bort bandet, det ser liksom ut att sitta fast i sömmarna till fickan. Hur har ni gjort där?

undrar,
Användarens profilbild
Av April
#16606
Jag sprättade först bort folkdräktsbandet på själva fickan - alla delar utom det som var fastsytt vid fickan. Sedan liksom tog jag sprätten och sprättade IN i själva folkdräktsbandet som ligger om fickan - sedan kunde jag dra bort den lilla band-biten som satt där. Jag sprättade alltså inte alls i den svarta tråden, som är "bärsele-tråden", utan bara i den röda tråden och i själva folkdräktsbandet...

Hmmm... hojta om du inte förstod :-D

Lycka till ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Key
#16621
Jaaaaa! Så gör man förstås. Känner mig plötsligt lite opraktisk :oops: Fast nu får jag nog ta och gå och lägga mig - får göra det i morgon... Tack för snabb hjälp! :D
Användarens profilbild
Av Ezereht
#19326
finns textillim också (till sätta dit reflexband)
#21092
April skrev:Jag undrar om någon sprättat bort "folkdräkts-bandet" på Ergon och hur det i så fall blev? Blev det hål, eller syns det inte?
Skulle just skriva och fråga det samma, men tänkte att det är nog säkerligen några fler som undrat detta så jag kollade runt och hittade svaret :)

Men får se om jag vågar mig på att sprätta bort det :shock: Velar lite...blev det verkligen inga hål??!

April, återkommer till dig om jag inte kurar ut hur du sprättat :?

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?