[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 4891
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Sy ringsjal - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anso
#4896
Först sydde jag bara rakt av som i Babydesigns mönster men det blev lite klumpigt tyckte jag. Gjorde istället en variant där jag vek in tyget mot mitten två gånger så att det blev ett lite smalare tygstycke (typ hälften så brett) som skulle in i ringarna. Det blir då ett hyfsat snyggt veck i början på sjalen som ligger över axeln. Svårt att beskriva men vik på så ger det sig till slut.
/Anso
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#4900
Jag brukar bara vika, stryka, trä tyget genom ringen och sy fast det, precis som babydesigns mönster. Känns enkelt att får det bra, och jag tycker att det är väldigt bekvämt, men det beror kanske hur ens axlar är beskaffade! :lol:

Insåg en gång när jag testade att vika (hade ett mycket brett tyg jag inte ville klippa smalare) att man måste tänka på att kanterna på tyget får fortsätta att vara långt ut på kanterna då man vikt färdigt. Mina hamnade mitt på och det var jättesvårt att få till det så att det blev skönt att bära då! :?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?