Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gekko
#1035944
Vad gör jag fel? Jag har testat att ändra i min profil så att HTML är aktiverat men det står ändå att den är av till vänster här. Är det det som är felet? *störigt*

Tack för snabbt svar förresten! :D
Användarens profilbild
Av aspen
#1035963
i inlägget ovan hade du börjat med img o avslutat med url, därav felet.
jag gjorde så det blev en bild men får inte upp den..... blir bara ett kryss...
så näste mans tur att testa ;-) hihi
Användarens profilbild
Av florin
#1035965
Gladalaxen skrev:Jag måste berätta vad som hände med ett av mina fodral:

Jag broderade fem stycken, med folks initialer på (la in en bild förut i tråden). Ett av fodralen va till en tant som är vän till familjen, hon bodde i Stockholm förut men flyttade ut på vischan. Så jag letade upp henne på hitta.se, hon har ett rätt ovanligt namn och postorten va verkligen Långtbortistan. Ok, postade alla fodralen och inget mer med det.

Idag ringer en riktigt gammal tant och undrar hur vi känner varandra och vill tacka av hela sitt hjärta för den fantastiska julkappen. Men. Det är inte rätt tant. Hon va så fantastiskt lycklig att jag inte hade hjärta att säga att klappen egentligen skulle till en annan tant med samma namn :vågen:

Jag hittade på en vit lögn att jag brukade skicka en julklapp varje år till nån jag inte känner. Vi pratade länge och hon ville gärna skicka ett julkort till mina barn. Hon hade inga barnbarn och jag berättade att jag inte har nån mormor. Så nu är vi vänner. Och egentligen behöver lögnen inte va nån lögn, det här får väl helt enkelt va den första julen jag började med att skicka paket till främlingar.

Hahaha, en ganska fantastisk historia det blev av florins tråd!
Vilken gullig historia :heart:
Användarens profilbild
Av florin
#1035970
annelie skrev:i inlägget ovan hade du börjat med img o avslutat med url, därav felet.
jag gjorde så det blev en bild men får inte upp den..... blir bara ett kryss...
så näste mans tur att testa ;-) hihi
Fast det beror nog på att bilden ligge rpå blogger, det fungerar väldigt dåligt att länka till bilder man har där... Bättre att länka till tex familjeliv :D
Användarens profilbild
Av Gekko
#1036055
florin skrev:Finfina fodral Gekko :lol:

Tyget till höger nertill är ju jätte snyggt!
Tack! Det är faktiskt en gardinlängd köpt på rea på Hemtex(!) för nåt år sen, men jag tycker det känns väldigt retro...
Tanken är att sy en klänning eller nåt någongång men jag kunde inte låta bli att sy ett fodral av det trots att tanken var att jag skulle använda spillbitar :D
Användarens profilbild
Av Tabby
#1041494
Jag gjorde ett fodral till min syster som jag tyckte blev sött.

Bild Bild
Användarens profilbild
Av marcy
#1042698
Känns som jag sytt en miljon av dessa nu, men de är ju så roliga. :)
Två av dom är förevigade på bild iaf. Dessa är gjorda till två sjalbarnare. :)

Bild
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?