Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
#998809
Jag har inte så mycket stuvar som är småmönstrade, men jag har allt fått ihop en liten hög jag med :D
Bild
Användarens profilbild
Av Upia
#998824
Florin har skapat årets julklapp. Och tänk att de trodde att det skulle bli GPSen... :roll: :wink:
Användarens profilbild
Av aspen
#998826
Upia skrev:Florin har skapat årets julklapp. Och tänk att de trodde att det skulle bli GPSen... :roll: :wink:
haha, är rädd att det blir en gps här hemma ändå, fast massssssor med fodral så gpsen kommer tvåa :-)
Användarens profilbild
Av Stream
#999371
Fodral till förskolepersonalen i julklapp :notes:
(som om jag inte har nog med julklappar jag vill sy redan :hide: )
Användarens profilbild
Av Squig
#999841
Det blir julklappar här med! Suveränt till de som har allt!
Användarens profilbild
Av bani
#999882
annelie skrev:
esarina skrev:Jag funderar på att göra ett större och packa engångsblöjor i i skötväskan...
och kanske en till våtservetter/köpta eller hemmagjrda oxå?
Det där var en suverän idé.... :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
#1000007
Jaha... jag fick till det efter den där andra beskrivningen. Då blev de SNYGGA!
De första två blir mina egna. Och de blev bättre om jag snodde de ut och in. Det hade jag ju inte gjort när jag visade er.

Men efter ett par timmar idag när barnen sov middag så såg det ut så här hemma hos oss.

Bild

Där är 34 stycken för den som inte orkar räkna. Och då finns det 2 som INTE FICK komma med på bild. Det blev 2 st lite mindre. Helt lagom till barnen att ha ett par näsdukar i.
Så totalt 36 st fick jag ihop.
Julklappar till förskolefröknarna och större delen av släkten.
Det där var ju skojigt!
Av surftrollet
#1000447
annelie skrev:
esarina skrev:Jag funderar på att göra ett större och packa engångsblöjor i i skötväskan...
och kanske en till våtservetter/köpta eller hemmagjrda oxå?
Fast då behöver man väl nån stänganordning och sy i nåt tätt? :)

Till ett 5-pack engångsblöjor storlek 7-16 kg eller vad de nu är, skulle jag klippa 40x26 + sömsmån. Till 3-pack 33,5x24,5 + sömsmån.
Användarens profilbild
Av tinaw
#1000559
zmurfan skrev:Jaha... jag fick till det efter den där andra beskrivningen. Då blev de SNYGGA!
De första två blir mina egna. Och de blev bättre om jag snodde de ut och in. Det hade jag ju inte gjort när jag visade er.

Men efter ett par timmar idag när barnen sov middag så såg det ut så här hemma hos oss.

Bild

Där är 34 stycken för den som inte orkar räkna. Och då finns det 2 som INTE FICK komma med på bild. Det blev 2 st lite mindre. Helt lagom till barnen att ha ett par näsdukar i.
Så totalt 36 st fick jag ihop.
Julklappar till förskolefröknarna och större delen av släkten.
Det där var ju skojigt!
Kul!
Användarens profilbild
Av aspen
#1000632
esarina skrev:
annelie skrev:
esarina skrev:Jag funderar på att göra ett större och packa engångsblöjor i i skötväskan...
och kanske en till våtservetter/köpta eller hemmagjrda oxå?
Fast då behöver man väl nån stänganordning och sy i nåt tätt? :)

Till ett 5-pack engångsblöjor storlek 7-16 kg eller vad de nu är, skulle jag klippa 40x26 + sömsmån. Till 3-pack 33,5x24,5 + sömsmån.
till de köpta tänkte jag hela paketet, tänkte bara att det kunde matcha ;-)
annars vaxduk med hmmmm snöre?
Användarens profilbild
Av Lydia
#1000972
esarina skrev:Jag funderar på att göra ett större och packa engångsblöjor i i skötväskan...
jag tänkte att man kan göra överdrag till våtservetter (fast då med plasten kvar på våtservettförpackningen). Vi använder knappt våtservetter men vi har vänner som gör det :)
Användarens profilbild
Av Kaja
#1000989
Lydia skrev:
esarina skrev:Jag funderar på att göra ett större och packa engångsblöjor i i skötväskan...
jag tänkte att man kan göra överdrag till våtservetter (fast då med plasten kvar på våtservettförpackningen). Vi använder knappt våtservetter men vi har vänner som gör det :)
Fast. Det enklaste är att gå till Granit (eller annat valfritt ställe) och köpa en plastnecessär med ziplock. Jag har köpt en där som kostade 19 kronor och den har varit SUVERÄN. Våtservetterna håller i flera månader (jodå, jag glömde en i bilen och de var fortfarande fuktiga efter en sommar, dock använde jag dem inte längre då). En vanlig ziplockplastpåse funkar säkert fint också, men den de hade på granit var EXAKT lagom storlek. Fick väl plats med 15-20 wipes ungefär.

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av Lydia
#1000999
annelie skrev:
esarina skrev:Jag funderar på att göra ett större och packa engångsblöjor i i skötväskan...
och kanske en till våtservetter/köpta eller hemmagjrda oxå?
hihi, hade inte hunnit läsa ditt inlägg när jag skrev migg :)
Användarens profilbild
Av Lydia
#1001005
Kaja skrev:
Lydia skrev:
esarina skrev:Jag funderar på att göra ett större och packa engångsblöjor i i skötväskan...
jag tänkte att man kan göra överdrag till våtservetter (fast då med plasten kvar på våtservettförpackningen). Vi använder knappt våtservetter men vi har vänner som gör det :)
Fast. Det enklaste är att gå till Granit (eller annat valfritt ställe) och köpa en plastnecessär med ziplock. Jag har köpt en där som kostade 19 kronor och den har varit SUVERÄN. Våtservetterna håller i flera månader (jodå, jag glömde en i bilen och de var fortfarande fuktiga efter en sommar, dock använde jag dem inte längre då). En vanlig ziplockplastpåse funkar säkert fint också, men den de hade på granit var EXAKT lagom storlek. Fick väl plats med 15-20 wipes ungefär.

Bild

//Kaja
Bra tips. fast jag tänkte att man kunde ha de med "tygfodral" framme vid skötbordet :)
Användarens profilbild
Av Key
#1001074
Men! :shock: Vilka snygga fodral! Å så många - och många som sytt också. *önskar lite mer tid av tomten*
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 14

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?