Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
#3116
Nu kan jag oxå bära på ryggen... :wink: Jag har krånglat med att försöka få upp Ronja på ryggen med sjalen, men jag får nästan aldrig till det... :? Så nu har jag gjort mej en sele! :D

Den blev lite för hög i ryggen, men den funkar i alla fall! Fick till och med till ett huvudstöd... :)

Bild
Användarens profilbild
Av Louise
#3118
Wow, imponerad!

Den ser jättefin ut och vilket härligt tyg du har hittat.
Användarens profilbild
Av Madde
#3119
Det är ett gardintyg som en kringfarande knalle reade ut... 30 kr metern... Så selen är billig... :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
#3120
Wow. verrkligen snyggt.
Användarens profilbild
Av Madde
#3151
:D Tack! :D
Användarens profilbild
Av Madde
#3156
:D
Användarens profilbild
Av Madde
#3184
Jag har kopierat :oops: ERGOn från olika bilder... Så det är "eget" mönster!

Ja, den är ganska skön! Visst långsjalen är skönare, men selen är MYCKET enklare att få upp på ryggen! :D
Användarens profilbild
Av Madde
#3199
Jo, jag såg att du oxå gjort en! Det var därför jag vågade ge mej på att sy en jag oxå! :P Eran ser så mjuk och skön ut! Min är gjord av lite kraftigare gardintyg... :?

Jag har oxå vadderat axlarna och midjan med skumgummi (Rester från sitsen på en vagn jag klätt om...) Och en väska fick nytt liv här oxå... :lol:

Sen måste jag oxå göra om lite här och var... Måste korta av midjebandet lite och göra ryggdelen lite kortare!

Annars så funkar den kanon... Bar runt på Ronja över 1 timme idag och fick inte ont någonstans! :D
Användarens profilbild
Av April
#3205
Wow! Jag blir verkligen imponerad av selen!
Den var ju jättefin!!!

Snyggt jobbat! :P

Kram
Användarens profilbild
Av Madde
#3218
Någon gång har jag lyckats få till en ryggknytning, men då har jag fått hjälp... :roll: Annars så tycker jag det blir för löst både här och där... Så jag är oxå väldigt imponerad av dom som lyckas och dom som VÅGAR svinga upp sina barn på ryggen... :?

Tack för alla snälla saker ni sagt om min sele! :D
Användarens profilbild
Av trollmamma
#3273
Roligt att den är hög i ryggen gör inget barnen blir längre :)

Jag har funderat på att sy en fyrkants sjal men jag har inte dammat av sy maskinen.
Användarens profilbild
Av Madde
#3284
trollmamma skrev:Roligt att den är hög i ryggen gör inget barnen blir längre :)
Så tänkte jag oxå tills jag provade att bära min snart 3 åriga dotter. Barnen växer inte så mycket i själva kroppen... Utan det är mer armar och ben som blir längre! Så den var för hög för Sophie oxå... :?
Användarens profilbild
Av Tabby
#3369
Åhhh vad fin. Ni som gjort selar får gärna lägga ut mönster eller så får ni börja ta beställningar :-)
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?