Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nilla
#2892
Jag har tänkt att sy en extrabit /panel till min vanliga vinterjacka så att den kan användas som bärjacka.
Så här tänkte jag; om jag köper två blixtlås som går att fästa i varandra eller om jag hittar en som går att låsa ihop med det jag redan har. Sen tar jag på mig sjalen, Edvin, jackan och tar silkespapper och lägger innanför jackan, så att jag kan rita av hur stor bit som behövs och vilken form den ska ha. Så är det bara att sy, fodra och byta dragkedja.
Fast då undrar jag; hur ser det ut i halsen för barnet, gör man en liten krage eller en huva...
Är det något annat som är bra att tänka på?
/pernilla
Användarens profilbild
Av Helena
#2917
Mommy and me jackan har ingen krage eller luva för barnet, men där är en knapp på vardera sida längst upp så att man kan göra panelen lite mindre om man vill, t ex så att det blir lite bättre stöd för huvudet om barnet somnar.
Användarens profilbild
Av nilla
#2936
Smart! Vad för slags knapp är det, tryckknapp? Det bör ju klara av att hålla emot barnets huvud...
Användarens profilbild
Av Helena
#2945
Det är två vanliga knappar, kanske du kan se dem om du tittar på någon av bilderna av bärjackan på www.babyboden.nu

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?