Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
#2810
måsta ha måste ha....

Fast kanske inte till Hugo, vi måste nog skaffa en till bebis! Borde inte vara såå svårt att fixa till själv (ponchon altså, bebis behöver jag nog lite hjälp med).
Användarens profilbild
Av Helena
#2812
Jag undrar varför bebisponchos inte är mer utbredda, de måste ju vara bra även utan sjal, att liksom bara slänga på barnet när man ska ut till bilen t ex.
Det är helt vansinnigt vad mycket sjalprylar det finns, tur att man inte bor i USA. Jag har t o m sett en pouch tror jag det var som man ska ha efter att barnet badat i frotté, istället för en handduk. Kanske det var på samma webbsida, minns inte riktigt.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#2826
En sån ska jag sy. Måste bara fixa lite tyg. Fleecefodrat vindtyg borde bli bäst.
Av Alexandra
#2829
Åh vad fina!
Såna vore ju jättepraktiska, även när barnet åker i vagn!
Sådana skall jag försöka sy till Tindra och hennes lilla kusin! :D
Användarens profilbild
Av Suskiv
#2835
Alexandra skrev:Åh vad fina!
Såna vore ju jättepraktiska, även när barnet åker i vagn!
Det har du ju rätt i. Oftast sitter de ju med åkpåse på benen. Får nog ta och sy två stycken. En till Torkel och en till Tova.
Användarens profilbild
Av Suskiv
#2851
Katharina skrev:Finns det sådant, det låter ju jättebra. Någon som vet om det finns någon tygshop med fleece mm på nätet?
Jag tror man får fodra själv,.
Av Alexandra
#2854
Har just talat med min man som är betydligt mer sykunnig än mig (och även har betydligt bättre tålamod :wink: ) och han har lovat att tråckla ihop en åt Tindra! :D

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?