Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Madde
#2288
Hur ser en bär-poncho ut egentligen? Jag kom över billig ullfossa idag och tänkte sy en... Men nu när jag är redo att börja så har jag ingen anning om hur jag ska göra! :?

Är det någon som har några förslag, idéer mm. Eller någon sida där man ser hur en bärponcho ser ut? Eller kanske till och med mönster!
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#2294
Kolla tillexempel tråden : Kort beskrivning bärponcho i fleece här längre ner på sidan.
Användarens profilbild
Av Madde
#2333
Jo, jag såg den länken precis efter att jag skickade in denna... :roll:

Men vilket är bäst... En poncho med ärmar eller utan?
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#2339
Ingen aning. Har inte provat men jag skulle nog vilja har ärmar. Varmare nu när det börjar bli kyligare.
Användarens profilbild
Av Anna
#2342
Jag har en utan ärmar och det har en stor nackdel. Man kan knappt ha väska med de saker man vill ha. En ryggsäck på ryggen och barn på magen och allt detta under ponchon är inte praktiskt det minsta. Det blir till att köra liten väska eller kasse i handen och det är inget vidare.
Användarens profilbild
Av Madde
#2359
Att det blir krångligt att bära väskor o så hade jag inte tänkt på innan... Men däremot så tänkte jag på det att det måste ju blåsa in under ponchon när man lyfter på armarna...

Så det får bli med ärmar... :D Hurdana är öppningarna som barnet tittar upp i på den här äiskä ponchon... Man ser ju inte det på bilderna på Leffes o mias sida...
Av Alexandra
#2364
Fiffi75!
Vad är det för sjal du har på avataren? *nyfiken*

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?