Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
#383532
oj oj oj. Vad gör jag nu då??? Min stål-grå Patapum som jag sliter så mycket på såg lite dassig ut innan jag slängde den i maskinen. Den börjar liksom tappa färgen, men efter tvätt....! Jösses! Den ser ut som om den vore kamouflage-mönstrad. Helt otroligt!!

Det blir väl till att färga den då. Frågan är väl bara vilken färg jag ska ge mig på med. Snyggt mörgrått eller kanske helt svart?? Tänkte i vilket fall som helst sprätta bort märket innan jag färgar så att inte DET blir svart...

Sedan sitter jag på en ringsjal. Bebisblå. Lär väl vara omöjlig att sälja i det skicket och jag har hittills inte fått till det med ringsjal, men med en bättre färg kanske?? Någon som har ett förslag om piffig färg?? Grått så kan den ju åka med Patapumen, men jag funderar på vinrött eller kanske brunt, eller svart. Hjälp mig hitta på en bra färg!

Slutligen så har jag ett påslakan som jag har över min 140x140-lekdyna (3 cm tjock) på golvet. Ovanpå dynan så ligger alltid numera två gotländska lammskinnsfällar och det känns så fånigt att ha ett pyjamasrandigt påslakan under. Vad tror ni om att färga påslakanet i mörkgrått så att det blir lite mer enhetligt?? Täcker färgen, eller blir det randigt även efteråt??

//Kaja
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?