Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#30831
Vad fina dom blev!!!! :D
Användarens profilbild
Av Bina
#30864
Åh vad du är idérik! FINT!
Användarens profilbild
Av April
#30919
Jättesöta :-D

Kram
Av randig
#30931
Shit vad pysslig du är! :shock:

Sån vill jag med bli
Användarens profilbild
Av Madde
#30973
Vad gulliga! :D Kanske skulle ta din idé och göra några krokar som Sophie kan hänga sina egna jackor på! Just nu slänger hon dom på golvet innanför dörren... :x
Användarens profilbild
Av Hellen
#31066
mink skrev:.. otroligt hippa tapeter ;)

Bild
Hippa tapeter.... tänk dig dom i mörkblått och svart :? svårt kanske men just sånna hade jag i mitt rum när jag var liten :shock: :shock: Min käre far hade valt dom :shock: Huua! Ni kan ju ana hur lycklig jag blev när jag fick omtapetserat med ljusa beiga tapeter med rosa rosor med gröna blad och guld rankor på :D Och så hade jag ju valt dom själv.

Krokarna var himla smart, efter som sjalen annars hamnar både här och där. Tur jag bara har en + en ergo kanske...
Användarens profilbild
Av mink
#31411
Nä, det är skitsmidiga krokar, men det är inte så lätt att flytta dem efter man satt fast dekorationen bara..Jag spikade fast dem och sen satte jag katterna över spikhuvudena liksom..

Hellen: Jag gissar att de här tapeterna suttit i lägenheten sen början av 80talet iaf...
Jag kikade lite på kort från när jag var liten och vi hade också nåt liknande (jag är född -82) :roll:

Men ärligt talat så tycker jag inte så illa om de där tapeterna...värre är det i sovrummet där vi har sötsliskigt gula med små jättefula blommor på...det ser liksom skitfånigt ut till de planscher och flaggor vi har :shock:

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?