Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
#363133
Jag har ju sytt en fleeceåkpåse men lyckades inte hitta nån dragkedja som var 110cm och öppningsbar som jag ville. Så jag tog två stycken istället och så är det en liten tyglapp som täcker det lilla hålet mellan dem nedtill
#363266
Delfinen_78 skrev:Jag var inne och tittade på den dragkedja som Quiltbiten säljer, men jag tycker att den verkar vara för "klen" för en åkpåse (bedömt enligt bilderna
Jag har lite sådan dragkedja hemma och jag skulle inte sätta den i en åkpåse. Den är mer lämpad till väskor och necessärer och annat som inte är så kraftigt.
Användarens profilbild
Av lenaj
#363272
Mamma Eli skrev:Har beställt Stoff och Stils kataloger och wow vilken trevlig läsning! Vad mycket fint det finns och till helt okej priser. blir så sugen så på att göra en hel massa saker! Tusen tack för tipset! :tumsup:

Hur går det för dig Lena med åkpåsen? Mitt arbete har stått still tills katalogen kom...
Oj, mitt arbete står ennu mera still!! :wink: Jag har inte beställt hem katalogerna, men nu ska jag göra det. Jag har haft fullt upp med andra sy/stickprojekt ett tag... Tygblöjor för första gång, och hemstickade ullblöj-byxor. Spännande att se hur det går för dej. Bilder när det är klart!! :D
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
#363347
lenaj skrev:
Mamma Eli skrev:Har beställt Stoff och Stils kataloger och wow vilken trevlig läsning! Vad mycket fint det finns och till helt okej priser. blir så sugen så på att göra en hel massa saker! Tusen tack för tipset! :tumsup:

Hur går det för dig Lena med åkpåsen? Mitt arbete har stått still tills katalogen kom...
Oj, mitt arbete står ennu mera still!! :wink: Jag har inte beställt hem katalogerna, men nu ska jag göra det. Jag har haft fullt upp med andra sy/stickprojekt ett tag... Tygblöjor för första gång, och hemstickade ullblöj-byxor. Spännande att se hur det går för dej. Bilder när det är klart!! :D
Mitt arbete står fortfarande still alltså, men nu har jag beställt lite blixtlås coh så fort de kommer ska jag sätta igång ooooom allt stämmer det vill säga. :D Jag har en tendens att ha lite för bråttom ibland och när man gör saker på fri hand bör man ju ha lite framförhållning... :hellu:

Har också lite andra projekt på gång. Håller på och syr en sjalväska! Tänkte beställa en först till min Osaka, en sån där som hör till men bestämde att jag ville ha en lite stadigare och tåligare variant så jag tänkte försöka mig på en liten ryggsäck. Vill ha en liten ryggsäck där jag även får plats med ett par blöjor och lite sånt som man behöver med sig ut. Vi får se hur det går! :? Skoj är det i alla fall.

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?