Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pallas
#1912
Så här blev den:

http://junsele.com/viewpic.asp?id=20186

Jag sydde efterdet här mönstret: Jan Andrea

Axelbanden är fodrade med fyra lager fleece (bara över axlarna, ca 30 cm) och själva sittstycket är fodrat med ett lager fleece. Den är också vändbar så det randiga man ser en flärp av i nacken på bilden kommer utåt.

Det tog ca timmar att sy selen, men då hade jag ju avancerat till det lite med fodring och val av tyg (glansigt, halkigt och svårsytt=kräver mycket nålning).
Användarens profilbild
Av Anna
#1913
Så nu behöver du inte bära ihjäl dig nästa gån babybundlern skall tvättas. Och sonen börjar ju bli riktigt stor! har för mig att han var försvinnande liten på den bild jag såg senast.

Hur många timmar sa du att det tog? Den ser jättefin ut på bilden.
Användarens profilbild
Av Pallas
#1914
Oj, kom det inte med? :D

Det tog 3 timmar ungefär, helt överkomligt.

Jo, han börjar bli stor nu, och tuuung! Selen var bekvämare än jag trodde och nu behöver jag definitivt inte bära ihjäl mig i tvättstugan *fnissar* Jag har iofs tagit ett stycke elastisk plysch och knutit ihop och det använder jag som en sling när jag bara ska bära jättekort, typ till bilen. Funkar också bra, men är inte så stadigt. Bär jag så länge får jag ont i höften.
Användarens profilbild
Av MOE
#1940
jättefin! Man blir sysugen. Vet inte om jag har behov än bara. Men det kan jag nog få!? :D
Av Dinturiel
#4862
Gud så snyggt. Den där kan du ha på dig till festblåsan ju :D Nä, skämt och sido. Den var ju superläcker, och en jättesmart idé.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?