Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av angela
#28245
knuten på min amzonas brazil känns liteväl klumpig...någon som vet vad som händer om man skulle ta och "snedda till" ändarna och sen bara göra en ny fåll? håller den nog bra iallafall då?
Användarens profilbild
Av Anna
#28270
det går nog bra om man bara sicksackar noga i kanterna så den inte repar upp sig. Men den blir ju som lite kort skulle jag ng tycka.
Av angela
#28272
aha, jaghade tänkt att den skulle kännas längre om jag "sneddade" eftersom det skulle vara lättare att använda tyg till knuten :roll: ?
den borde ju inte BLI kortare eftersom jag bara klipper snett, och etthörn av änden kommer vara lika långt som innan?
jag kanske är ute o cyklar.....nå, jag antar att det hade varit en god ide att gå på dom där syslöjdlektionerna...
Användarens profilbild
Av Anna
#28284
Ja du har ju lite rätt, den blir ju inte kortare på så sätt, men om man knyter med det sneda så man inte får med någo del av sjales hela bredd i knyten blir inte kanterna bra. Det är ju väldigt svårt att spänna en kant som inte riktigt kommer med i knuten så det blir lätt lite säckiga knytningar om sjalen är väldigt precis.
Av angela
#28291
aja då var ju det haken...något annat förslag om det finns något att göra åt den tjocka knuten?
Användarens profilbild
Av Anna
#28308
Stå ut med den? eller skaffa en Antigua.

Nej jag vet faktiskt inte. Du kan ju prova min 4.1m stork, den har sneda ändar så den borde ju vara ungefär så lång som om man gjorde en brazil lite sned i kanterna. Så kan du se hur bra det räcker eller itne räcker.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?