Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av gottegrisen
#27363
Vilken storlek på sjalringar ska man ha om man syr en ringsjal av ditte (från IKEA) och ska man använda plast eller aluminium?
Av gottegrisen
#27547
Kan även passa på att fråga vad ni tycker jag ska ta för färg på ringarna till beige sjal? Jag står och väger mellan svart, brons och röd. Kan tillägga att jag funderar på att sy en ficka med dragkedja längst ut på svansen och då ha dragkedjan i matchande färg till ringarna (finns det förresten bronsfärgade dragkedjor?). Hjälp mig.... Snälla...
Användarens profilbild
Av Helen
#27597
Att ha dragkedja har jag också funderat på, men det är så mycket man ska hinna med :lol: så mina funderingar och projekt ligger på hög och väntar på de där extra timmarna på varje dygn som jag jag behöver. :lol: :lol:

Jag tog med mig ett gäng ringar in och la det mot sandfärgat tyg från IKEA. kan vara Ditte... ( tror det är det)
Jag testade silver, brons, röda, blå och lila... de som jag tyckte blev fräckast är de röda och de lila.
Silver och brons är också snyggt, men sticker inte ut.
Blått är helt ok, men ger ingen kick.

Gav det någon vägledning?

/Helen
Av gottegrisen
#29060
Nu är den färdig iaf, det blev bronsfärgade ringar och ingen dragkedja (jag ska ju bara använda sjalen korta stunder ändå). Jakob han sitter och sover så gott i den just nu. Bildbevis får jag försöka med i morgon för batteriet till kameran är urladdat.

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?