Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Anna
#25973
Långsjal behöver du nog inte mönster för, det är bara ett lååångt tyg, men deller utan avsmalnande ändar. coh vill man ha ficka någon stanns är det bara att sy på. Jag tror det kan varalite ahlvsvårt att hitta ett riktigt bra tyg till trikåsjal, men det är nog bara att ge sig ut och klämma och känna i tygaffärerna. Eftersom man behöver 4-5m så kan det ju bli lika dyrt soma tt köpa färdigt, iaf om maninte vill skarva. Väva långasjalar har flera här inne fytt nyligeni tyg från jysk och det gick bra. men hugg-a-bub är ju elastisk.

Hur gammalt är barnet?
Användarens profilbild
Av -Malin
#25976
Den ligger i magen och tittar ut i juli ;-)
Jaha så den sjalen är som en långsjal? Är inte så beläst på ämnet har bara sett bilder på nätet, och tyckte att de var fina så jag ville sy något liknande.

Tack för ditt svar!
Användarens profilbild
Av melles mamma
#26034
annars kan du ju köpa en begagnad, säkert lika billigt som tygkostnad. om det är så att du vill sy bara för att vara lite kreativ och göra nogot eget till den lilla, så kan du ju sy en ringsjal istället :D det kan vara bra att ha som komplement till långsjalen och den kommer ni att användai många år!

åååå vad mysigt med en liten sjalbebbe....LYCKA TILLMED ALLT!

PS. titta in under "sjalträffar"och se om det är någon träff i närheten så får du massor av bra tipps och knytningar "live"

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?