[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 25764
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Ny ringsjal - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
#25768
BILD!!!!! :shock: :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
#25844
Å underbart! Någon som vill dela en 4.6m stork med mig så hojta till. Jag vill också ha en inka ringsjal.
Användarens profilbild
Av Helena
#25924
Fick du ta den största storleken på ringar då, dem som Stellaris säljer?
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
#25943
Wow vad fint! :)
Nu vill jag ha en Inka ännu mer ju!!! :twisted:
Användarens profilbild
Av Tabby
#25949
hohoho...vad fin :-)
Användarens profilbild
Av Anna
#25951
Jag tror nog det bile rn inka ringsjal hit med, men lite kortare. Vad har du för färg på ringarna? Jag har beslutsångest som vanligt! Inkan är ju så färgglad att man kan säkert ta upp vilken färg som helst.
Användarens profilbild
Av HelenaW
#25983
Jättefin Katharina! Mitt syprojekt är så gott som klart, men just nu sitter jag här med en jäääääättesnorig liten tös :( . Det bara bubblar i näsan på henne, tack & lov att man har en bärsjal, säger jag bara!!!!

Kul att ses igår, sådär jättespontant! Nästa gång ni är på husutflykt i krokarna får du hojta till innan så man får bjuda på fika :D !
Användarens profilbild
Av sus
#26397
Katharina skrev:Jag har ju funderat på detta med den optimala ringsjalen och kom fram till att för mig hänger det nog mest på tyget.
Jag har haft samma tankar. Ett diagonalvävt tyg måste ju bli mycket smidigare runt barnet. När Majken var liten bar jag runt henne i en ringsjal som var gjord av en yllehalsduk som var diagonalvävd, den funkade jättebra och var jätteskön. Jag får inte alls till min omsydda bärabarnsjal lika skönt. Och Yllevarianten börjar bli lite varm...

Tror du att en Hoppiz skulle bli lika bra som storken som ringsjal? Känns lite mer ekonomiskt... :wink:
Användarens profilbild
Av sus
#26432
Katharina skrev: Det tror jag. Först var jag inne på att sy fast ringar på min korta nairobi.
Kan du inte kolla hur hoppizen funkar i de stora ringarna. Verkar det lika smidigt som storken?
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#26528
Tack Katharina! för att du kom med den briljanta iden att sy en inka-ringsjal! :lol:

Nu är min också klar :lol: Har inte hunnit mer än en kort provsittning i den, men nog är det skillnad mellan ett tunt linnetyg och en stretchig diagonalvävd sjal alltid! (dessutom är ju inkan grymt snygg 8) )

Hade först tankarna på att göra den "normal lång" och kapa lite av sjalen, men de fick bli sin fulla längd (tills vidare iaf) för det kändes faktiskt som lite väl mycket slöseri att kapa ännu mer i en fin storkis än vad Anna och jag redan gjort! (dessutom blev den snäppet längre än min linnesjal=ryggsäcksknytningen borde fungera ännu bättre!) Tur ändå att jag är så lång som jag är... ingen risk att snava på svansen här inte! :wink:
Användarens profilbild
Av Anna
#26537
Ja, tack för det underbara uppslaget! Jag är mycket nöjd, möjligtvis att jag ska sy om så den blir lite smalare över axeln men det har jag inte bestämmt ännu. Hugo åker gärna i sjalen, men jag är inte stormförtjust i att bära på magen just nu när jag börjar bli lite tjock så inte förrän till hösten vet jag precis hur bra den är.
Användarens profilbild
Av April
#26550
Jättefin :-D

Kram
Av Katrin
#26563
Det ser och låter fantastiskt bra! Jag blir full av frågor...

Hur lång är den egentligen? Hur långa brukar ringsjalar vara? och hur är en hemmagjord stork-ringsjal jämfört med ringon?
Användarens profilbild
Av Helena
#26571
Nu funderar jag på en sak, om någon sjalförsäljare, skulle börja sälja hemsydda Storkringsjalar, skulle det vara tillåtet? Skulle Storchenwiege-tillverkarna gilla det?
Skulle det kanske bli väldigt dyra ringsjalar, med tanke på att tyget är rätt dyrt från början?
Det vore ju iallafall ett alternativ till MayaWrapSling som inte alla gillar.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?