Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
#24592
Blä :( , vad jobbig säkerhetsbiten är! Jag får liksom linda den bak på ryggen och den är allmänt klumpig. Den ramlar ner på marken och blir smutsig... Är jag dum om jag klipper av den? Behöver råd/stöd, innan jag tar tag i saxen :-)

Kram
Användarens profilbild
Av Bina
#24596
Nu är jag inte med alls vad du menar?

Är det den däringa vadderade saken som man kan trä igenom spännet innan man knäpper ihop den?
Användarens profilbild
Av April
#24606
Ja, den där lilla "flärpen" om ska göra Ergon säkrare. Den som man trär över innan man ska knäppa. Den finns bara på den nya modellen och jag som haft en äldre modell innan, tycker mest att den är ivägen ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av Alven
#24613
Jag använder den inte alls eftersom jag är för smal, men maken använder den alltid. Det är ju bara en extra-extra-säkerhets-detalj och gör egentligen inte varken till leller från, ta du fram saxen om den stör dig!
Användarens profilbild
Av Bina
#24645
April skrev:Ja, den där lilla "flärpen" om ska göra Ergon säkrare. Den som man trär över innan man ska knäppa. Den finns bara på den nya modellen och jag som haft en äldre modell innan, tycker mest att den är ivägen ;-)

Kram
Ah.. oki... jag har ju bara provat Ergo en gång och jag trädde igenom det, tyckte inte det var så besvärligt.. MEEEN :D har man haft utan så förstår jag att det är störande. klipp du om det kan bli på ett bra sätt för visst har du tänkt behålla den ett tag? Jag tänker på mig själv, jag hade nog inte köpt en begagnad som var modifierad ...

KRAM

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?