Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av pillalilla
#22312
Åhh, vad fina bilder, men undra på det med så fina motiv!!!
Användarens profilbild
Av Tabby
#22331
123/2 är ju 67,5 cm.

Jag tro det funkar jättebra ändå med en ringsjal som är 60-65 cm bred färdigsydd.
Har för mig att det finns köpesjalar som har den bredden oxå.
Rätta mig någon om jag har fel.
Min egensydda ringsjal är 70 cm bred men jag skulle klara det utmärkt med en som är runt 60-65 cm bred ändå.
Användarens profilbild
Av Kristina
#22340
Tabby skrev:123/2 är ju 67,5 cm.

Jag tro det funkar jättebra ändå med en ringsjal som är 60-65 cm bred färdigsydd.
Har för mig att det finns köpesjalar som har den bredden oxå.
Rätta mig någon om jag har fel.
Min egensydda ringsjal är 70 cm bred men jag skulle klara det utmärkt med en som är runt 60-65 cm bred ändå.
Visst, 60 cm går alldeles utmärkt, den smalaste ringsjalen jag har är ca 55 cm och den funkar den med.
Användarens profilbild
Av Maria & Hugo
#22730
är det en bärabarnsjal du gjort om? Har för mig att jag sett den färgkombinationen hos dem.

Vilken storlek har du på ringarna? Funderar på att byta ut mina plastringar till alu-ringar. Vill inte ha för stora ringar. Dina såg ut att vara perfekta! :wink:
Användarens profilbild
Av Cayenne
#22883
Maria & Hugo skrev:är det en bärabarnsjal du gjort om? Har för mig att jag sett den färgkombinationen hos dem.

Vilken storlek har du på ringarna? Funderar på att byta ut mina plastringar till alu-ringar. Vill inte ha för stora ringar. Dina såg ut att vara perfekta! :wink:
Nä, det är ingen bärabarn. länk till tyget finns här i tråden. Ringarna har jag köpt hos stellaris. Då fanns det bara den storleken - var det medium, kanske?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?