Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mi
#21022
Igår var jag på eurokangas i kungenskurva och såg typ en miljard underbara potentiella ringsjalstyger. Eftersom jag hade bara 20 min på mig att klämma på alla tyger innan dom stängde så hann jag inte få några direkta ideer på sjal.
Jag har ett par ringar i alu. silver och ett par i blått. Mina funderingar lutar åt festsjalshållet. Jag ska bla på ett bröllop och två dop i sommar. Vad säger ni om sidentyg? Eller glider det bara igenom ringarna?

Kom med tips! Alla ideer är välkommna, låt oss spåna :D
Användarens profilbild
Av Anso
#21031
Hej, Jag har sytt i dupionsiden (lite slätare än thaisiden) till ringsjal med alu.ringar i mediumstrl och det fungerar bra. Kanske ska prova mindre ringar i alla fall men jag tycker inte att det glider. Kan prova att bära lite idag så kan jag höra av mig.
Tja, jag slänger väl in en bild också på vår bröllopssmällkaramell:

Bild
Användarens profilbild
Av Tabby
#21159
Åhhh...vad din :-)
Användarens profilbild
Av Mi
#22006
Anso *ropar* Har du testkört ringsjalen ännu? Hur gick det? Den är ju så fin den där sjalen!
Användarens profilbild
Av Anso
#22065
Mi skrev:Anso *ropar* Har du testkört ringsjalen ännu? Hur gick det? Den är ju så fin den där sjalen!
Åh, den fungerar alldelels utmärkt. Inga problemn med att den glider i ringarna tycker jag.
Användarens profilbild
Av Mi
#22096
Okej! Då blir det till att inhandla typ sidentyg :lol: Tack Anso!

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?