Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helena
#1311
Har ni sett den här www.mamaponcho.de
Tydligen är det någon som säljer stickade ponchos, det ser lite mysigt ut, fast barnet kan ju inte ha armarna utanför liksom och det skulle nog vara för kallt i Sverige på vintern med bara en sådan. Och egentligen kan man ju ha en stor kofta över sig och barnet på magen, det blir ju lite samma sak. Men roligt att det kommer fler fiffiga grejor för barnbärare.
Användarens profilbild
Av April
#1313
Ja, det såg mysigt ut! Kanske svärmor kunde sticka en sådan :-D

Kram
Av Alexandra
#1317
Häftig och annorlunda!
Men det såg väldigt obekvämt ut, ens armar ser ut att vara helt låsta vid sidorna... :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
#1319
Tycker den såg riktigt mysig ut, gillade att den var lite tightare än de mer tältiga ponchosarna, men jag måste hålla med om att det såg lite instängt ut för armarna!

Synd att man inte är en hejare på att sticka. :cry: Då skulle man ju kunna sticka en vanlig tröja (MED ärmar) med en sån "bulle" och halsringning för barnet... Tror att en sån tröja + en regn- o vindtät "tält poncho" att kompletera med när vädret kräver det skulle vara helt perfekt!
Användarens profilbild
Av Helena
#1330
Tydligen är ens armar inte låsta, jag läste lite om den på en tysk bärsjalslista, man kan hissa upp dem en bit, ponchon ger efter tror jag. Fast hur barnet ska få ut sina armar det förstår jag inte. Miles skulle nog känna sig totalt klaustrofobisk där inne.
Användarens profilbild
Av Fiffi75
#1344
Förstår inte rikitg varför man valt att inte göra ärmar på den? Det borde ju inte var aså svårt. Eller kan den vara svår att få på sig då kanske?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?