Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Key
#20507
Är det någon som har nån detaljerad bild eller beskrivning av Skogsnässelen? Jag funderar på om man kan göra nått liknande själv. Jag tilltalas av idén att man kan peta i barnet innan man sätter på sig selen - det tycker jag är en absolut fördel med bärstol, men den har ju andra nackdelar...
Användarens profilbild
Av April
#20756
www.BabyHip.se (till höger ;-)) säljer ju Weego-bärsele... Det kanske vore något för dig?

Kram
Användarens profilbild
Av trollmamma
#20848
Jag har inte testat en Skogsnäs jag har kännt o klämmt på en o den är jätte smart samtidigt jobbar jag på en fyrkantssjal nu o har klart funderingar om man inte kan sy en Lång-Trosa just för att kunna stoppa i barnet som extra säkerhet !
Jag litar helt o fullt på sjalen men har inte samma koll på sele känner jag ska knåpa på den i helgen blir det nått braigt så kan du kolla in den se'n ! :lol:

Ha en trevlig helg !!!
Användarens profilbild
Av Key
#21385
April skrev:www.BabyHip.se (till höger ;-)) säljer ju Weego-bärsele... Det kanske vore något för dig?

Kram
Tack, men... jag är mer inne på att försöka knåpa ihop nått själv... Vad jag efterlyser är att titta på en Skogsnäs-sele eller liknande, eller om någon har en ritning eller detaljerade foton (de på Skognäs egen hemsida är inte tillräckligt detaljerade).

Annars kanske det är någn som kan försöka förklara lite hur själva "säcken" ser t och funkar och hur det är tänkt att man lyfter upp selen?
Användarens profilbild
Av trollmamma
#22842
Det med Skogsnäs kolla http://www.skogsnasbarnsele.se/index.html
Där kan du se bild dem är inte dem bästa men bild.

Den känns som en rygga med underbart mjuka läder axel remmar som har hål för benen Typ
Användarens profilbild
Av miriel
#22877
Vår skogsnässele är tyvärr utlånad, men så fort den kommer tillbaka så kan jag fota den åt dig.
:)
Användarens profilbild
Av Key
#23068
miriel skrev:Vår skogsnässele är tyvärr utlånad, men så fort den kommer tillbaka så kan jag fota den åt dig.
:)
Tack! Gärna :)
Användarens profilbild
Av April
#23088
Här kommer en bild på hur Weegon ser ut invändigt... Kanske något att låta hjärnan fundera på till sömnen i natt, så länge :-D

Bild

Kram

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Jag ville bara säga att jag läst, och un[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?