Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#7469057
Är det ok att lägga bilder här ?? jag länkar till omlottbyxornadet är bäst så kan dom som vill se kolla !
Som sagt inte helt smickrande för min figur men vadådå!!!
Användarens profilbild
Av Fryle
#7469586
Snyggt, trollmamma!

Jag blir riktigt sugen på att sy sådana till mig själv!

(Jag som aldrig hinner sy något har idag gjort sex ärtpåsar till barnen på en kvart...)
#9449726
efter massa år sydde jag nya omlott byxor ..det e ju så skönt i värmen ..Dock har vinden varit lite små jobbigt !!
Användarens profilbild
Av Sanna81
#9449727
trollmamma skrev:efter massa år sydde jag nya omlott byxor ..det e ju så skönt i värmen ..Dock har vinden varit lite små jobbigt !!
Men, hej, det var längesedan :siishah:

Det är alltid kul men livstecken från gamla sjalbarnare, och extra kul när de drar upp gamla trådar och visar att det fortfarande används mönster (eller recept, eller vad det nu handlar om) som skrevs om här för många år sedan. Får vi se en bild av byxorna också kanske?
Användarens profilbild
Av funshine
#9449958
Sanna81 skrev:
trollmamma skrev:efter massa år sydde jag nya omlott byxor ..det e ju så skönt i värmen ..Dock har vinden varit lite små jobbigt !!
Men, hej, det var längesedan :siishah:

Det är alltid kul men livstecken från gamla sjalbarnare, och extra kul när de drar upp gamla trådar och visar att det fortfarande används mönster (eller recept, eller vad det nu handlar om) som skrevs om här för många år sedan. Får vi se en bild av byxorna också kanske?
:valkommen: Jag håller med bild är viktigare än någonsin. Själv så lämnade jag mina till erikshjälpen för någon månad sedan då jag aldrig riktigt kom överens med dem. Jag undrar om någon där förstod vad det var?
Senast redigerad av funshine den lör aug 22, 2015 09:03, redigerad totalt 1 gånger.
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?