Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
#20344
Har du sett rödrutan på riktigt Exiteme?

Den är mest åt det rosa-lila hållet med lite rött i...den är ju urfin!
Användarens profilbild
Av Tabby
#20394
Exiteme, maila runt och fråga. Det tar ju itne så lång tid. Du har ju inget att förlora på det :-)
Användarens profilbild
Av Sara P. H.
#20425
Hej!
Såg flera rosa sjalvarianter (ring/x-ring och lång) på Agirs Hus (.com)
Har du kollat där?
/Sara
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
#20430
exiteme skrev:
Anna skrev:
tinaw skrev:Säkrare att köpa en vit/beige/naturfärgad sjal och färga den rosa. Man vet aldrig vad blekning gör med tyget.
Ja, det tror jag mer på. Annars tycker jag denna antiguan är fin med:
http://www.netland.fi/outik/kuvapankki/ ... iudisraita

Kanske någon säljare kan ta in om du skulle vara intresserad?
Den var ju vansinnigt snygg!!! Den är knallig i färgerna, men alldeles, alldeles underbar.. ;-)
Felet är att det är svårt att hitta någon som vill ta hem udda sjalar.. :-(
Håller med, den var ju en av de härligaste jag sett. Säg till om någon vill sälja för då vill jag också ha!
Kanske om vi blir fler så vill någon ta in den.
Av LL
#20431
Jag gick in och tittade på deras hemsida. Där fanns flera rosa varianter!

:D

Vad fina sjalarna är!!! Inte riktigt min stil, men de ser härliga ut. Och X-ringsjal är ju en nyhet för mig. Verkar smart. Varför är inte Agirs-hussjalarna med på sidan Olika märken för sjalar?
Användarens profilbild
Av trollmamma
#20469
Kan du inte jobba på att Sol bleka den då??? det boder gå rätt fort eller ???

Klart mindre slit på tyget !!! eller

Ett förslag !
Användarens profilbild
Av Madde
#20581
Klorin är ju inte så jättebra att använda, dels för naturen och sen tror jag att det kan förstöra sjalen oxå. Men jag har för mej att det ska finnas blekningssalt, men jag har ingen anning om ifall det påverkar tyget!

Hittade detta
Blekning
Prova att blanda ½ kopp (125 ml) tvättsoda (natriumkarbonat) i varje omgång tvätt för att bleka de vita kläderna och färgerna i de färgade kläderna. Eller tillsätt citronjuice till tvätten och låt din tvätt torka i solen, vilket bleker kläderna på ett naturligt sätt och spar energi.
Av Poppy
#20599
Det finns ju den här sjalen (http://www.lotties.de/english/eframe.htm, klicka på Clothing&Accesories) som verkar vara av naturfärgad bomull. Den borde väl gå att färga. Visst måste det vara lättare att lyckas med färgning än med blekning?

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?