Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miltonia
#9509206
Jag skulle vilja ha ett regnbågsgarn att sticka en sjal av.
Det ska vara klara färger i rätt ordning, snygga övergångar mellan färgerna och långt mellan färgbytena så att det blir snyggt när man stickar större saker. Gärna naturmaterial. Någon som har tips?
Av Miltonia
#9509213
telistant skrev:Kauni EQ men det är ganska stickigt. Ull
Jättefint! Tack för tipset.
Verkar vara slutsålt på flera nätbutiker. Men jag letar vidare.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9509225
Jag gillar Visjögarn ljus karamell från Östergötlands ullspinneri, inte kliigt alls!
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9509238
Opal har ett regnbågsgarn tror jag, men vet inte hur långa repetitioner det är. Zauberball har haft också, har kanske fortfarande!
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9509239
.
Senast redigerad av Ketronya den sön jan 29, 2017 12:39, redigerad totalt 1 gånger.
Av Miltonia
#9509240
Ketronya skrev:Opal har ett regnbågsgarn tror jag, men vet inte hur långa repetitioner det är. Zauberball har haft också, har kanske fortfarande!
Tack för tips! Opal har jag använt, det är för korta delar med varje färg för att bli bra till en sjal. Passar bättre till mindre grejer som sockor, vantar, mössor.
Användarens profilbild
Av Fryle
#9509245
Garnkorgen.se har kaunigarn. Just nu är regnbågsfärgen slutsåld, men den kommer säkert in igen. Det är en mycket bra garnaffär!
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9509261
Miltonia skrev:
Ketronya skrev:Opal har ett regnbågsgarn tror jag, men vet inte hur långa repetitioner det är. Zauberball har haft också, har kanske fortfarande!
Tack för tips! Opal har jag använt, det är för korta delar med varje färg för att bli bra till en sjal. Passar bättre till mindre grejer som sockor, vantar, mössor.
Misstänkte det! Men zauberball har nog längre!?
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9509262
Fattar inte varför jag aldrig kan ladda upp bilder från mobilen men så här ser zauberball ut som sjal iaf! :)

Bild
Användarens profilbild
Av Ketronya
#9509299
Miltonia skrev:
Ketronya skrev:Fattar inte varför jag aldrig kan ladda upp bilder från mobilen men så här ser zauberball ut som sjal iaf! :)

Bild
Fin! :love:
Visst är den! Den är inte min, glömde skriva att det är en lånad bild, så jag kan inte ta äran åt mig för dess snygghet. :wink: Men tycker det ser ut som rimligt långa repetitioner?
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?