Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kasebana
#9497448
Jag tänkte sy en adventskalender, det ska vara till en paketkalender. Jag vill ha av den sorten som man har ringar att knyta fast paketen i, för det är det syskonen har. Det svåra är bara att veta vad det ska vara för motiv. Är det någon som har något tips? :D Jag tyckte att det var svårt att hitta bilder på den typen av kalendrar.
Användarens profilbild
Av Gelememos
#9497626
Jag har sytt en adventskalender till dottern med ringar som man hänger upp paketen i. Kalendern har motivet av en julgran med julgranskulor där siffrorna står. Kan försöka fota den och visa upp i tråden :)
Användarens profilbild
Av kasebana
#9497643
Gelememos skrev:Jag har sytt en adventskalender till dottern med ringar som man hänger upp paketen i. Kalendern har motivet av en julgran med julgranskulor där siffrorna står. Kan försöka fota den och visa upp i tråden :)
Tack för idén. :D Jag ser gärna en bild om du har.
Jag har tänkt lite på en julgran, men tänkte att det blir trist när den börjar bli tom, men om man gör den med julgranskulor blir den ju fin hela tiden. :D
Användarens profilbild
Av Nina & lilla J
#9497646
Om du vill sy så är det här kanske inte vad du är ute efter. Men jag gjorde en liknande en gång med tändsticksaskar.

Bild
Esploriamo le Suonerie Gratis!

Ciao a tutti! Voglio condividere con te una grande[…]

Chcę podzielić się z Wami moim najnowszym odkrycie[…]

Ny forumägare & Sjalbarns framtid!

Jag surfar ofta på forumet medan jag spelar […]

¡Hola a todos! Quiero compartir con ustedes[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?