Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

#9501127
Juliusdotter skrev:(Ändra bara texten från röd till grön. Exempel: Skickat / Fått, kopiera listan och ändra färgen vid ditt namn, du ser färgkoderna om du trycker "citera" påmeddelandet.)

AnKa: Skickat / Fått
camsch: Skickat / Fått
Juliusdotter: Skickat / Fått
Mimpen: Skickat / Fått
nrablajS: Skickat / Fått
Smultronbarn: Skickat / Fått
äpple: Skickat / Fått
#9501204
Juliusdotter skrev:För tillfället har jag bara bild på muddarna. Bild på kassen kan jag fixa senare.Bild
:love:
Ja, verkligen superfina!
:love:
#9501211
AnKa skrev:
Juliusdotter skrev:För tillfället har jag bara bild på muddarna. Bild på kassen kan jag fixa senare.Bild
:love: fantastiskt fina. Tänk en svart klänning eller kofta till :tumup: Jag skulle aldrig haft något annat om jag hade fått dem.

Nä. Jag tror aldrig jag ska ta dem av mig :love:
#9501212
Juliusdotter skrev:
Juliusdotter skrev:(Ändra bara texten från röd till grön. Exempel: Skickat / Fått, kopiera listan och ändra färgen vid ditt namn, du ser färgkoderna om du trycker "citera" påmeddelandet.)

AnKa: Skickat / Fått
camsch: Skickat / Fått
Juliusdotter: Skickat / Fått
Mimpen: Skickat / Fått
nrablajS: Skickat / Fått
Smultronbarn: Skickat / Fått
äpple: Skickat / Fått
Jag har skickat också. Men det är så meckigt att ändra från mobilen...
#9501260
(Ändra bara texten från röd till grön. Exempel: Skickat / Fått, kopiera listan och ändra färgen vid ditt namn, du ser färgkoderna om du trycker "citera" påmeddelandet.)

AnKa: Skickat / Fått
camsch: Skickat / Fått
Juliusdotter: Skickat / Fått
Mimpen: Skickat / Fått
nrablajS: Skickat / Fått
Smultronbarn: Skickat / Fått
äpple: Skickat / Fått[/quote]
#9501299
Juliusdotter skrev:Tack för alla fina kommentarer om muddarna.
Jättehärliga! :D Vad är det för garn du använt? Och är det ett eget mönster du gjort?
#9501300
Jag skulle göre en extra twist igår på mitt pyssel, men tänkte lite fel så nu måste jag nog göra om en del av den... :roll: Kändes som att det blev "sommar" mer än höst. :fniss: Men ska nog hinna ändå hoppas jag! :tumup:
#9501309
Nu ligger ett brev i hallen på väg ut, så jag ändrar här medan jag kommer ihåg. :)

AnKa: Skickat / Fått
camsch: Skickat / Fått
Juliusdotter: Skickat / Fått
Mimpen: Skickat / Fått
nrablajS: Skickat / Fått
Smultronbarn: Skickat / Fått
äpple: Skickat / Fått
#9501312
Smultronbarn skrev:Jag skulle göre en extra twist igår på mitt pyssel, men tänkte lite fel så nu måste jag nog göra om en del av den... :roll: Kändes som att det blev "sommar" mer än höst. :fniss: Men ska nog hinna ändå hoppas jag! :tumup:
Nu är väl troligen inte jag mottagare, men personligen tycker jag att det är ok att temat är fritt tolkat. Tycker inte du ska behöva göra om en massa om du egentligen skulle varit nöjd om temat var annorlunda... Huvudsaken är att du gjort något du tror kan passa din mottagare :)
#9501387
camsch skrev:
Smultronbarn skrev:Jag skulle göre en extra twist igår på mitt pyssel, men tänkte lite fel så nu måste jag nog göra om en del av den... :roll: Kändes som att det blev "sommar" mer än höst. :fniss: Men ska nog hinna ändå hoppas jag! :tumup:
Nu är väl troligen inte jag mottagare, men personligen tycker jag att det är ok att temat är fritt tolkat. Tycker inte du ska behöva göra om en massa om du egentligen skulle varit nöjd om temat var annorlunda... Huvudsaken är att du gjort något du tror kan passa din mottagare :)
Tja alltså jag tror jag var lite för ambitiös kanske... :roll: Materialet jag valde höll inte måttet till pysslet riktigt, så jag försökte med det jag hade hemma...och det blev typ sommar så det projektet får vila just nu. :loving: Men nu gör jag lite andra grejer istället, som jag tror kommer passa min mottagare mycket bättre rent färgmässigt. 8) Fick göra om lite idag då jag läst lite fel i beskrivningen, men nu är jag på banan igen. :tumup:
#9501497
Jag har fått värdens finaste stickväska/kasse :love: Höstfärgad utsida med söta broderier (i höstens tema :))och när jag öppnar kassen blir jag aldeles glad över alla färger på insidan och alla praktiska fack. Tack äpple, för det är väll du ;-)
Jag kan ta bilder i morgon när det är mer dagsljus om inte du har några bilder att visa.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Jag har varit intresserad av spel under en lå[…]

Tack så mycket för rekommendationen! Ja[…]

Köpberoende

Hur har det gått, hur mår du? Har du f[…]

En ledsam morgon

Ursäkta lång text, behöver lite r&[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?